Semester

Idag har jag fått SEMESTER!!
Det låter så konstigt att säga det. Jag har ju faktiskt aldrig haft semester förut. Men det ska bli riktigt härligt. Alla frågar vad jag ska göra på min semester. Men jag har faktiskt inget spikat. Jag känner mest att det ska bli skönt att få ta det lite lugnt och ta dagen som den kommer. Är det fint så kan man ju passa på att göra nåt kul, t ex fara ut m båten (mamma o pappas då iom att vi tvingades sälja våran i vintras när vi bytte bilmotor för ca 35 000 kr :S) eller åka nånstans. Men det känns skönt att inte ha hela semestern inplanerad. Jag skulle vilja åka till Göteborg, Örebro och Sthlm någon gång under min ledighet. Men vi får se när det passar helt enkelt. Känns som att semestern bara kommer att flyga iväg...

Tyvärr så började ju semestern med att jag o Emma jobbade lite extra. Vi får ju iaf lön för det så det är väl ändå ok. Men lite snopet att jobba första semesterdagen.
Sen på kvällen så åkte jag o Maya o plockade upp Matte o sen for vi och grattade mormor på 89-årsdagen.

GRATTIS MORMOR!



   



Det är riktigt fint uppe i Gammelgården. Som ni kan se på bilderna. :)

Imorgon blir nog första dan som verkligen känns som semester. Om det är dåligt väder så ska jag verkligen ta tag i städningen i lägenheten som vi legat efter med ett tag nu. Är det fint väder så ska jag försöka göra både det OCH sola. Man måste ju få passa på att njuta av solen om den tittar fram? Dessutom har jag köpt en ny bikini idag! :D

Nu ska jag avsluta det här. Kanske uppdaterar imorgon! Jag sitter ju trots allt rätt mycket vid min lilla rosa. Kan inte slita mig! Dessutom jobbar ju Matte eftermiddag i veckan...

Sov gott, Sverige!
kramar, Pia

Kommentarer
Postat av: Ida

Jättefint och grattis till första semestern ;)

Postat av: Julia

Kom till Örebro!! :D Jag saknar dig!! PUSS P.S. Det vore lovely om du kom på inflyttningsfesten i höst!! D.S.

2008-07-02 @ 23:52:11

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback