Princess tutu - a k a Pia the Princess

Hej!

Kan inte annat än konstatera att dåligt väder gör att folk kryper upp framför datorn och kollar sina dagliga bloggar. Idag har jag haft 37 unika besökare. Rekord! :)
Också riktigt många som lämnat kommentarer på diverse inlägg. Mycket trevligt. Keep up the good work! ;)

Nu ringde syrran o vill ha hämtning på stan efter en jobbmiddag som tydligen drog ut på tiden. Det innebär att jag får försöka hålla inlägget kort så hon inte tappar tålamodet med mig.. :P

Jag borde också försöka lägga mig tidigt eftersom jag ska upp och fika med Sandra och flickorna imorgon. Ojoj! Bäst att hinna sova lite före det. Inte riktigt van att stiga upp vid halvåtta längre. Och jag kan ju säga som så att den rosa datorn inte riktigt hjälper mig att komma i säng om kvällarna... har nog redan vänt på dygnet fast att semestern inte är riktigt än. Jag får glatt vänta till nästa vecka med att vara ledig!

(här skulle jag lägga in bilder på sandra, anja o astrid om det inte var för att alla mina bilder fortfarande ligger på den andra datorn... måste köpa sladdar!!)

Ikväll har ju även STADSFESTEN smugit igång med drakrodd. Jag hade hoppats på att få se några danslärare ute på älven, men det får nog vänta till ett annat år. Imorgon blir det att vara i bonnstan o uppvakta Per och sen eventuellt ner i nåt öltält. Jag tycker dock att 150 kr är lite mkt att betala en kväll när det bara är tälten? Folk handlar ju ändå där inne? Jag ska upp o jobba fredag, men det känns ändå inte som att det är helt omöjligt att det blir ett litet stopp på området på vägen hem.

Sen så har jag handlat förköpsbiljett 2-dagars till helgen. Ska bli KUL! Och vädret SKA BLI BRA! (så det så!)

Fredag blir det prinsessparty för Jessica o Nina och lördag blir det förfest hos Vickan o Nicke. Ska bli najs!

Nu: dags att hämta syrran! Hon har börjat gå... hehe...

Vi ses i nåt öltält eller på Petter! :D
Kram kram

(Princess tutu - a k a Pia the Princess)


Kommentarer
Postat av: Princess Maya

MMmmm.. Hann nästan gå ända hem. Men tack ändå för skjurren syrran. Det va schyrre :D

Postat av: Ida

Jag vill också se Petter!!!!!!!!

2008-06-26 @ 11:17:12
URL: http://idos.blogg.se/
Postat av: erika

hej hej..ja alltid kul att logga in på din blogg! Nu ska jag gå och tvätta ....

2008-06-26 @ 15:55:51
Postat av: Sarah

Du har en utmaning att hämta på min blogg

2008-06-27 @ 15:21:55
URL: http://mosar.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback