stadsfesten, inlägg 2

Hej!

Nu är stadsfesten äntligen över! :)
Och det har faktiskt varit jättetrevligt. Även om jag var grymt trött o slut efteråt så var det värt det. Trevlig torsdag, trevlig fredag med riktigt grymt prinsesskalas före festivalen och sen en riktigt skoj festivalkväll på lördagen.
Lördag var vi hos Maya innan. Vi gick ut mycket tidigare än på fredagen och det var bra. Då hann vi gå en sväng runt området och öltälten innan det var dags att se Petter! Den enda artist som jag faktiskt kände att jag ville se. Och han var bra! Det var riktigt bra drag när han spelade. Party party! Precis vad jag längtat efter!

Och nu är jag mer danssugen än nånsin!
Jag är less på att vara onykter eller bakis, men verkligen peppad på att gå ut o dansa! Så vi får se när det blir... onsdag, torsdag eller lördag? Ni kan ju alltid kommentera i bloggen vilka dagar ni är sugna att följa med ut o dansa.. ;)

Det enda jag är besviken över vad gäller stadsfesten är att jag inte träffat så många jag känner. Eller att man träffat dom just när man ska hem, eller tappar bort dom direkt. Men mat, party och karuseller har varit bara bra! :)

Lite picturas...
kommer kanske snart! :P

Fredag:
      
    (och den stora bilden i förra inlägget...)

Lördag:
   
    
Petter - fast riktigt suddigt

Nu är det dags för mig att sova. Eller på en liten stund iaf.
Vi höres o synes!
/Pia

Kommentarer

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback