Ett steg närmare verklighet

New York känns oftast bara som en avlägsen dröm för mig. Både min önskan att åka tillbaka och tiden jag var där känns som drömmar. Fast på olika sätt. Men nu är jag ett steg närmare verkligheten! Jag har bokat flygresan. Jag kommer att åka! Och det gör mig alldeles upprymd och glad inuti.

Jag reser från Skellefteå måndag 26 maj kl 06.20, anländer Newark 13.10.
Hem reser jag den 12 juli kl 17.20 och anländer i Skellefteå söndag 13 juli kl 16.00

Känns som riktigt hyffsade flygtider.
Jag har bokat hela resan med SAS (precis som förra gången) och det känns skönt. Dels så får jag ju checka in mitt bagage redan i Skellefteå och slipper släpa runt på mina väskor när jag mellanlandar på Arlanda. Dels så är ju även det dyra inrikesflyget inräknat i priset. Och priset, det är 5599 kr. Det känns helt ok, speciellt med tanke på att inrikes är inräknat och att jag har bokat exakt de datum jag vill åka.

Och till alla oroliga danslärare så säger jag bara - LUGN!!
Jag ska förbereda mina dansgrupper så att de kan klara sig själva. Jag har diskuterat detta med Tom också (som tycker att jag ska åka) och vi har pratat om att jag kanske kan ha en assistent som hjälper till efter jag har åkt. Så jag kommer inte bara att lämna mina grupper vind för våg.
Jag styr upp det här!

Kram

Kommentarer
Postat av: maya

Wooow, så nu är det äntligen bokat och klart. Så spännande. :)
Förresten, snyggt jobb du gjort med bloggen. :) Riktigt snyggt!

2008-03-05 @ 17:30:19
Postat av: Malin

Oj så roligt!
är så glad för din skull!! :D

Kram Malin


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback