Idrottsmedicin - here I come!

Haha, rubriken låter så där lagomt hurtig. Men ja, jag ska fara på idrottsmedicin imorgon. Det ska bli spännande att se vad dom har att säga. Vet inte riktigt vad jag har att vänta mig när jag är där. Förutom att vi ska prata massa knä och att jag antar att jag ska göra en massa tester? Men vi får väl se vad som händer!

Med tanke på den inplanerade resan i sommar ( och SAS som dragit biljetten dubbelt... grrr) så kan jag tyvärr inte passa på att shoppa loss i Umeå, vilket annars med största sannolikhet inträffat. Så trist... jag vill ju shoppa! Men jag vill mycket mycket hellre åka till NY. Och väldigt väldigt gärna shoppa i NY! För bättre shopping än så blir det nog inte! Om man inte drar in priser i diskussionen så. :)

Har iaf tagit tag i det lite. Jag har som sagt bokat resan och betalat den. Dessutom har jag ansökt om fortbildningspengar. Har författat ett brev till balettföreningen med förhoppningar om ett bidrag. Och så har Tom hjäplt mig att söka från fritidskontoret, men därifrån vågar jag inte hoppas på så mycket iom att de egentligen inte godkänner fortbildningar utomlands. Men försöka kan man alltid!

Om det är någon som har något tips på stipendier och fonder som går att söka - meddela mig!!!

Sen har jag letat boende. Och det är inte lätt kan jag tala om!
Sitter o spanar på
http://www.craigslist.com/ men jag skulle vilja påstå att ca 75% av annonserna är bluff och båg och en massa lurendrejeri. Fy skäms på alla fula människor!
Min lilla back-up, Markle, som jag bodde på i början av förra gången jag var där, har jag också fått ge upp hoppet om. Inte för att jag ansökt, men för att Jessica berättade idag att de bara tar in de som ska bo där i minst tre månader. Suck o stön! Jag behöver nånstans att bo! Och helst billigt. (alltså gärna under 7000 kr per månad)

Om det är någon som har något tips på boende - meddela mig!!!

Annars händer inte mycket. Jag har jobbat som en galning! Mycket pga av att jag ska till idrottsmedicin imorgon = inga jobbtimmar. Och sen kommer min älskade Julia hem och vi ska umgås hela fredagseftermiddagen. Middag/Vin/Ost-kväll. Mums!!

image728
Bilden tagen på Välkomstfesten brudarna anordnat när jag kom hem från USA (050707)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lycka till nu på idrottsmedicin, hoppas det går bra. Norrmejerier delar ju ut stipendier för lite av varje, du kanske ska testa med dom?

2008-03-13 @ 09:34:19
Postat av: Ida

Åh fy vad jag blir avundsjuk på eran vin/ost kväll! Men jag får iaf rå om Mayan i helgen och det ska bli såååå skoj! Ha en mysig helg och krama Julia från mig!


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback