SAS?

Hej!

Har idag tagit mig i kragen och ringt till SAS & Star Alliance för att avboka min flygresa.
Det visar sig att biljetten är varken ombokningsbar eller avbokningsbar!! :S
Min enda chans nu är att jag får tillbaka pengarna via VISA-kortet eller att jag säljer biljetterna. Någon som vill åka till NYC 26 maj - 18 juli? Klart värt! ;)
Men imorgon blir det att ringa Zürich och ta reda på hur jag ska gå till väga för att få tillbaka några slantar. Ser framför mig att det kan bli rätt krångligt. Måste väl börja jaga läkarintyg osv. Men bara bita i det sura äpplet....


       GOING TO THE BIG APPLE                  VS.                 BITA I DET SURA ÄPPLET




image753                image754



Fast, faktiskt så har jag börjat acceptera att jag inte kan åka. Jag laddar för att kunna åka efter operation och rehab i stället. Ju snarare jag får operera, desto bättre! Men det är klart, allt runtomkring känns ju rätt jobbigt. Speciellt om jag inte får tillbaka flygbiljettspengarna. Det är ändå rätt mycket pengar. Måste lösa sig!

Annars händer inte så mycket. Har jobbat hela dagen både idag och igår. Försöker hitta musik och ispiration till de nio danser jag ska sno ihop till vårföreställningen. Känns som stopp! Men jag ska verkligen verkligen ta tag i det! Ha iaf kommit lite längre i kostymfrågan. Och det är j

Kommentarer
Postat av: Malin

Hur mkt kostar biljetterna??

Postat av: Lisa

Hoppas det löser sig med biljetterna, och knäet också för den delen!! har du hört nått mer om operation??

2008-03-27 @ 11:03:18
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Lisa

Hoppas det löser sig med biljetterna, och knäet också för den delen!! har du hört nått mer om operation??

2008-03-27 @ 11:03:31
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Malin

de var ändå inte så farligt dyrt..
klart man e sugen :)
har ju planerat in en resa dit länge nu för att hälsa på vänner, men de har som inte blivit av..

2008-03-27 @ 15:10:52
URL: http://skelleftebruden.blogg.se
Postat av: Erika

Äh...jag kommer garanterat ha den sunkigaste presenten. Jag visste inte vad man skulle köpa innan. Har nu förstått att man förväntas köpa skedar och album och skit...(eller jag menar inte att det är skit om ngn skulle ha köpt det, det är ju fina grejer men jag personligen tycker att det är lite trist)Jag har bara smågrejer...

2008-03-27 @ 21:58:18
Postat av: Petra

Det är en mening med allt sötnos. Lycka till med operationen. Jag har en känsla av att det kommer att gå fint och att du kommer till ditt älskade New York inom en snar framtid med ett friskt knä så du kan dansa allt vad du bara kan!

Kram!!!

2008-04-01 @ 16:40:22
URL: http://dobbido.paltkoma.se

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback