skit också

Så skruttigt livet känns ibland.

Orkar inte riktigt gå in på detaljer just nu. Är helt slut och ska gå och SOVA!
Hursomhelst så har ungefär allt rasat samman idag. Bad news, helt enkelt.

Vad gör man när allt man ser fram emot helt plötsligt rycks undan?


SAD_01.jpg  http://www.4steve.com/Diary/Diary_by_Date/Tuseday__July_15__2003/tuseday__july_15__2003.html















Den här har jag tänkt köpa som tröst. Den kostar 750 kr, men det är jag värd så mkt som jag jobbat o sparat...

image729

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskade gummman! Jag liider med dej! Kramar mamsen.

Men du, tänk på det vi pratade om nyss. Tänk hösten, tänk inte lika varmt, tänk då kan du HOPPA!

2008-03-14 @ 14:02:00
Postat av: Johanna

Men huvva, det lät inge vidare!!!

Klänningen var iaf superfin!

Postat av: Liza Minelli

Du å jag måste prata känner jag...jag skriver till dig nångång under helgen så kanske vi kan prata på msn el nåt...stor kram

2008-03-14 @ 21:40:21

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback