allmänt

Hej!

Idag känner jag mest för att uppdatera bloggen fast jag inte har så värst mycket att skriva egentligen.
Jag tycker att det är alldeles fruktansvärt tomt på alla andras bloggar. Nästan ingen som uppdaterat! Kanske har alla väldigt mycket att göra just nu?

Igår klippte jag mig. Nån slags asymetrisk konstig frisyr. Kortare. Har klippt bort hockeyfrillan... inga långa hår i nacken längre. Eller jo, en liten slinga... hade också tänkt färga det röda brunt igen, fast sen kom jag hem med röd färg iaf. Det får bli byte den 3:e juli i stället!

Här är en inte alltför vacker bild på mig, men man kan ju iaf se ungefär hur frisyren ser ut:


Annars så är jag hälsosam nu. Om man inte räknar med att jag stressar för mycket och aldrig kan koppla bort jobbet...
Men jag kör en detox-kur på 20 dagar för att rensa ut alla elaka slaggprodukter ur kroppen. Det känns bra att göra något som är snällt mot kroppen. Tydligen är några saker som kan hända om man samlat på sig mkt slagg att man är trött, har dåligt försvar, ökad vikt, huvudvärk och blek hy. Allt det stämmer ju in på mig så jag hoppas det här hjälper! Jag vill vara pigg och frisk med fräsch hy! :)
Kommer även att avstå från alkohol och försöka vila mer på helgerna fram till föreställningen. Känns riktigt skönt!
Utöver det så dricks det mycket grönt te (inte helt ovanligt) och äts lite extra goda grönsaker och frukter (som jag inte heller egentligen är dålig på, förutom när jag stressar i mig min mat). Det känns najs!



Nu har jag inget mer att berätta om.
Vi ses o hörs!
Kram, Pia

Kommentarer
Postat av: Per

Nu är ju du så nyttig att vi andra får dåligt samvete!! Något gott o onyttigt kan du väll trycka i dig!



//P

2008-05-21 @ 23:46:34
Postat av: Erika

I love hälsokost!

2008-05-22 @ 11:45:40
Postat av: Maya

Jag diggar din frilla, våra smoothiesar och det hälsosamma livet, all dans som är på G nu. Jag är pepp på det mesta just nu faktiskt.

Postat av: Maya

Ja faktiskt så tänkte jag tanken imorse, att vi borde ha kört lite styrke på det. Men tanken ville stanna kvar i munnen.

Jag känner att det är en bit kvar innan man är fit for fight. Vi måste skärpa oss :D

2008-05-22 @ 12:53:49
URL: http://mayan.blogg.se/
Postat av: Frida

I vanlig ordning så verkar håret ha blivit jättesnyggt än en gång =) Men så är det ju oxå ett proffs som klipper ;)

Detox, hmmm... Låter ju iofs bra, men lite skeptisk är jag. Ingår ingen tarmsköljning i den där kuren ;) Hoppas det funkar i alla fall så att du blir pigg och fräsch innan sommaren.

Kramar!

2008-05-22 @ 20:05:26
Postat av: Malin

du blir alltid så himla fin i håret! :)



Jag håller med Per, man får dåligt samvete när man läser om hur duktig och nyttig du är!! :)

Måste verkligen ta tag i någon form av träning snart..



Kram Malin

2008-05-23 @ 06:53:47
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/
Postat av: pet

hihi! tycks ju vara så att om man skriver att folk ska kommentera så kanske man får en kommentar :P så tack för din kommentar :D



du får ta å pallra din söta lilla rumpa hit ner till vår sommar å så får vi partaja å dansa! har inte testat på utelivet här än. kom hit å göre med mej darling!



kram!

2008-05-23 @ 19:07:59
URL: http://dobbido.paltkoma.se

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback