Dansrepetitioner för fulla muggar

Ja, som jag tidigare nämnt så är det snart dags för vårens föreställningar. Alla danser är klara och nu repeteras det för fullt. Det gäller att nöta, nöta, nöta så att alla kan dansen och så att det ser bra ut dessutom!
Det är rätt kul, men nu börjar jag se fram emot föreställningsdagarna. För då blir det riktigt roligt!

Här är några bilder från några av veckans repetitioner:





KOM OCH TITTA!!! :D

Annars vill jag bara berätta att jag gillar detoxen. Jag tycker att jag har blivit piggare och fått mer ork. Jag är inte helt totalt död när jag kommer hem från undervisningen längre. Skönt!
Jag gillar även smaken på denna dryck. Den är NAJS! Och jag har kommit på varför jag tycker det också.. det påminner mig om vitamin water som jag drack när jag bodde i New York. Och mycket riktigt; min favvosmak på vitamin water (endurance) är ju samma smak som på detoxen - persika! Mums säger jag.



Och när vi liks är inne på spåret New York så har jag två saker att säga om det.
1) Om inte resan blivit inställd så hade jag varit DÄR NU!!! Helt sjukt... skulle gärna vara där!
2) Jag får inte tillbaka en endaste krona av mina avbokade flygbiljetter. 5 600 kr bortkastat. Hur mycket suger inte det?

Nu ska jag o syster ut på en kvällsprommis. Skönt grönt!

Kramisar

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad är det för detox ni dricker? Jag tycker du kan skriva upp namn osv så vi andra får en susning :) Fast jag kanske bara har missat det i tidigare inlägg?!

2008-05-27 @ 22:41:41
Postat av: LuffarMaya

Åh vilken toppenprommis. Vilka fynd vi gjort. Och mer fynd ska göras. Vi borde traska runt hela Skellefte å söka saker.

T.ex jag skulle behöva lite krukor. Och den där soffan. hahaha. Väääärt!

Men vi kan nog behöva en släp.

Vi skulle ha hittat min grill tidigare så vi kunnat packa saker i den. Oj vilken luffare jag känner mig som.

Postat av: Frida

Inte en endaste liten dajm tillbaka?! Det gör ju inte hela historien mindre smärtsam...

Ha en bra dag!

Kram kram!

2008-05-28 @ 06:58:06
Postat av: Pernilla

Så himla surt att du inte får några pengar tillbaka! Känns som om du hade behövt pengarna att tröstshoppa för när det inte blev någon resa...

2008-05-28 @ 10:53:24
Postat av: Johanna

Neeej vad trist med pengarna!!!



2008-05-28 @ 19:43:09
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback