jobb o sol

Hej!
Idag har jag jobbat... som jag gör typ varje dag. Jobbade 9.30-16.30 på kansliet. Fick en hel del gjort angående sommarkurser (håll utkik!!) o lite annat och sen hann jag med några ärenden på stan också.
Efter jag varit på stan så satte jag mig utanför Nordanå i solen och väntade på mina elever. Hann sitta nästan 1,5 h och njuta av sommarvärmen. Skönt!
Sen var det dags att undervisa fram till 21.10. Så jag jobbade väl ca 11 timmar idag. Lagom?
Jag är bara nöjd att jag hann sitta ute i solen 1,5 h! Då känns det nästan som en ledig dag! :) Var så skönt att bara sitta där! (om än jag jobbade lite också... svårt att koppla bort nu!)

När vi kört igenom danserna så det börjar se rätt bra ut på scenen så tycker jag att det är kul att försöka fota lite. Det är ju alltid kul med bilder. Men jag tycker det är supersvårt att ta bra kort på scenen! Det är svårt att ta bilder på dans överhuvudtaget, men på scenen blir allt bara svart, svart, svart...

    


Ungefär så här ser jag ut nu (men inte länge till för nu har jag köpt brun hårfärg):
    
   

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Snart får du skörda frukten med allt det hårda arbetet. Lycka till med föreställningarna!

2008-05-30 @ 10:40:37
Postat av: Emelie

ja haha mamma säger att jag inte kan springa uppför trappen i skor som inte sitter fast på fötterna och ja iofs kanske det är där problemet ligger.hahaha va personlighet? det var typ det sjukaste jag har hört.jag är på synsam..

då räknar jag med dig på lördag då ;)

kram!

Postat av: mamsen

Läste att du o Mattias sett Indiana Jones filmen! Kan bara säga att: när du låg i min mage, typ 2 månader kvar till födseln, såg jag o pappsen första Indiana Jones filmen. Bara så att du vet! :-)

2008-06-01 @ 20:33:02
Postat av: Maya

Jag tycker du är snygg som brunhårig. Mer lik din snygga syrra då. haha :D

2008-06-02 @ 20:53:33
URL: http://mayan.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback