Vårtecken i vår stad Skellefteå

Ja, så har nu äntligen äntligen våren kommit till Skellefteå!
Valborgshelgen var fylld med otroligt fint väder, sol och värme! 19 grader kunde vi stoltsera med och jag kan säga att det var fullt möjligt att sitta på balkongen i bikini!

Här kommer lite bilder från alla härliga dagar vi haft:


Jag och Matte tog en promenad ner på stan på Valborgs och då såg jag dom här skönheterna

 
På vägen hem från stan passade jag på att fota lite knoppar

1 Maj så köpte vi en ny grill och passade på att inviga den hos Maya. Supergod mat och riktigt härligt väder:
      

På fredagkväll den 2 maj gick jag o Maya ut på långpromenad. Riktigt härligt! Vi var ute i 2.5 h o kameran var med:
                 

På lördagen den 3 maj så gjorde jag Maya sällskap ner på stan en sväng före hon skulle jobba:
   

Här är några exempel på blommor som börjat dyka upp på morön:
  

På kvällen så blev det lite grillning hemma hos Jessica o David o sen for vi på fest hemma hos Vickan o Nicke.



Sen söndag, måndag, tisdag, onsdag har det mest bara varit jobb. Nu hoppas jag på bättre väder imorgon så jag kanske kan få sitta ute en stund i solen igen!

Nu är det dags att sova!
Massor m kramar, Pia

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ni ser ut att ha riktigt kul på era promenader, och visst är det skönt med vår!!! man blir ju helt glad när solen lyser.. Vi syns!!

2008-05-07 @ 23:00:17
Postat av: Erika

Shit vilka härliga bilder! Har maya varit utomlands? hon såg så brun ut....

2008-05-08 @ 19:38:57
Postat av: Maya

Jag gillar verkligen att våren är här och ser ännu mera fram mot sommaren. Livet blir så mycket enklare då. :) Allting bara flyter på.



Och hehe nej Erret, jag har inte varit utomlands. Man kan bli brun även i detta land. På olika sätt o vis. :)


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback