Dinner for one, please...

Idag har jag jobbat massor... tio timmar för att vara mer exakt. Det beror på att jag i veckan ska till Umeå två gånger!! Måste alltså jobba in lite tid, så att jag får ihop mina 40 timmar...

Imorgon ska vi dit och se Turquesa como el limon - en flamencoföreställning som jag tror kommer att vara grymt bra! Ser fram emot det jättemycket. Jättejättemycket! Och kanske hinner jag med lite shopping innan. Och definitivt mat. Najs!

Sen på torsdag så ska jag dit och träffa sjukgymnasten på idrottsmedicin. Det ser jag inte fram emot. Jag tror inte att han kommer att vara så nöjd. Och det är inte jag heller. Läste igenom papprena, och jag borde vid det här laget inte halta längre... och ha betydligt större rörlighet. Och säkert styrka också. Menmen, bara att bita ihop och höra vad han har att säga - och sen börja kämpa på igen!

Sen så lagade jag och Matte två maträtter samtidigt när det var dags för matrast idag. Han gjorde kyckling med se chuan-sås och ris. Jag gjorde en WB-paj med champinjoner, purjo och tomat. Kycklingen gick fortare så den åt vi till lunch (vid halvfyra?). WB-pajen smarrade jag på när jag kom hem. Gjorde en god, fräsch sallad till och slog mig ner i köket. Själv. För på tisdagar är Matte på kurs.

Nu ska jag eventuellt se en serie eller så och sen så ska jag sova för jag har varit mirakulöst trött i två dagar nu.
Natti!


Kommentarer
Postat av: Julia

Självklart går vi ut tillsammans på juldagen! ;) Och med Kicki också:) Jag får göra mig tid, så enkelt är det med det! :D Förresten, min resa tillbaka hit kostade 125 kr för liggvagn!! Wiiee!! Om man är 25 år och yngre kostar det från 25 kr i januari:D Puss

Postat av: Julia

Jag vet, sjukt billigt! Jocke fick en resa från Umeå för 25 kr, haha..man tror ju inte det är sant! Hade jag haft tid hade jag ju åkt hem flera ggr under januari då=) Ja, vi drar ihop ett gäng och har en riktigt trevlig kväll! Nu är ju Linn 22 också, så jag hoppas hon vill med i år! Puss

2008-11-07 @ 18:59:42
URL: http://jooleeah.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nu är Veckans Blogg igång igen. Anmäl dig eller någon annan ! :) Kram H

2008-11-07 @ 19:42:49
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Liza

mmm... det där såg smarrigt ut=)hoppas allt är bra med dig=)kramar

2008-11-13 @ 19:45:03
URL: http://kookaburra.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback