Pia Pepp is back!

Hej!

Ja, idag är jag Pia Pepp igen. Kanske tillfälligt, men vad gör det? Det är skönt att vara det just nu. Ikväll åker partyhatten på och jag ska ha roligt!

Jag har inte riktigt gjort som jag planerat... jag hade tänkt att hela lägenheten skulle vara städad före igår och sen bara sitta hemma och vila. Duscha och göra sig fin, men inte så mkt mer betungande än så för att kunna orka med hela natten på Statt sen.

I stället har jag sprungit på stan och köpt ett par skor, strumpbyxor och en gravdekoration till Eva-Maries grav. Och nu är det även lite städning kvar. Kul jul! Men eftersom jag är Pia Pepp så har jag inte ens deppat ihop över detta. Jag bara laddar om!

Sista städrycket nu, sen hopp in i duschen för en lååång och skön dusch och sen träffa Jess och plocka upp Vickan innan det är dags för ett glas vin, en drink och middag på Johanna i parken.

Det här blir skojs!



Kommentarer
Postat av: Mammie

Härligt att läsa att du är på g! Tack för den goda lunchen! Soppan var verkligen en superduper god soppa, precis en sån som jag gillar. :) Alla ni andra som inte fått smaka den, VAR AVUNDSJUKA!

Kram gumman och ha så trevligt ikväll! Det är du värd!

2008-11-01 @ 18:47:16
Postat av: Maya

Ha en toppenkväll!! :D Önskar jag kunde va med.

Men jag ska sitta i tvsoffan me mjukisbrallan på. Kan ha roligt på håll!

Hälsa till Lampan (Simon) om du ser han där ute i vimlet.

Postat av: Ida

Vad kul att Piapepp är tillbaka :) Hade du trevligt?! Bion var bra men ganska så läskig.

Kramen

2008-11-02 @ 10:35:09
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Nina

Fan vad snygg Jessica är på det där fotot! Och du med, brun som få! Skitsnygga :)

2008-11-04 @ 17:14:18

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback