Beställning

Idag kom min H&M-beställning.
Tänk så roligt?

* 2 st söta "bastoppar" - en vit, en mörkt vinröd
* En mössa
* Vantar - som var trasiga och ska skickas tillbaka! (men snygga)
* 2 par byxor... som var för stora. Jag tror att jag just nu är stl 35 på byxor. Lite mer än en 34a, lite mindre än en 36a.
* En gråblå tröja, stl s - också för stor och får skickas tillbaka
* En fuchsiafärgad stickad sak som inte satt fint på mig...
* Ett supermysigt träningsset - vitt linne och svarta byxor. I love them!
* Ett rosa halternecklinne, jag tror jag ska behålla det
* 2 st BH:ar som PASSAR!! Båda två. I alla fall nåt som jag vet vilken storlek jag har på. Sweet!
* Ett par trosor som matchar ena BH:n. Lite större än önskat. Passar, men hade velat att det skulle vara lite mindre tyg bara... ;)

Så ja.. jag är rätt nöjd. Lite besviken att byxorna var för stora för jag behöver verkligen byxor nu!
Riktigt impad att bh:arna passar. Bra med några extra bastoppar. Skönt att kunna skicka tillbaka lite så att jag inte blir helt ruinerad sen.

Annars då? Benet är toksvullet och ömt idag. Jag är supergrinig och sur. Wohoo, what a lovely day? Skippade cyklingen så att benet kan få återhämta sig lite till imorgon.

Puss och kram!
Pia

ps. kolla förra inlägget om jongleringen. Tror det kan vara rätt coolt! Kanske nåt att gå och kika på? Det ska jag!

Kommentarer
Postat av: Maya

Kul med beställninge. :) alltid kul med nya kläder..

tack för brevet! :D

Postat av: Jessica

Vad kul att det äntligen kom! Hoppas knäet mår bättre idag!

2008-10-23 @ 19:24:47
URL: http://princessjessie.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vi pratade lite om att ha "tjejmiddag" lite idol, kanske lundbäck, kanske fredag, vet inte så mkt. Vi skulle höras av mer idag(fre)! Visst är du på..

Lördag blir det Pite på barnens Nolia.

2008-10-24 @ 00:15:14
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Johanna

Å vad härligt med nya kläder. Det är alltid lika spännande att beställa. Speciellt underkläder och byxor. Kul att du blev nöjd med det mesta!

2008-10-24 @ 13:20:02
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: pet

skulle bara svara att vi kommer upp te jul. vi kör upp den 20 dec å åker tebax första helgen i jan. 2 veckor uppe i ljuva norrland! jag längtar!



vi hinner väl med en fika eller lunch eller någe hoppas jag?

2008-10-24 @ 15:58:50
URL: http://dobbido.paltkoma.se
Postat av: Julia

Ja, ska blir kul att klä upp sig lite ikväll=) Hihi, såg idag att korten jag tog på koftan inte alls var fel..det var visst lila i koftan också som syntes på korten och då trodde jag det var fel, men såg idag att det ska vara så=) Mm, mys ör alltid trevligt!

Kul med alla kläder du beställt! Hittat en underbar lång (till knäna) kofta jag ska köpa där imorrn! Ha en bra helg!! Puss

2008-10-24 @ 16:38:42
URL: http://jooleeah.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback