funderingar på hår

Hej!

Igår när jag hade jobbat så tog min mamma med mig ut på shoppingrunda på stan. Riktigt trevligt! Vi var där i ca 2 timmar (inklusive fikapaus på Wayne's). Sen när jag kom hem var jag helt död och låg bara i soffan och stirrade på teven resten av kvällen.

Jag lyckades iaf handla lite grejer. Ett par utsvängda jeans (gillar att dom är tillbaka igen), en petrolfärgad stickad polotröja (likadan som den orangea på headern), en petrolfärgad tröja/klänning på bikbok, två st klänningar på gina (en svart och en mörkt rödorange) och en mascara. Ganska nöjd med mina inköp är jag.

Idag har jag jobbat jättelänge. Hade tänkt sluta vid tre, men väntade på att Stefan skulle ringa mig så att jag kunde skriva ut fakturorna. Han ringde halvtre, sen for jag och köpte papper och frimärken och skrev ut allt... och innan det var klart var kl fem. Men det känns bra att det är gjort, även om jag är väldigt trött nu. Då kan Zandra börja vika papper och lägga i kuvert imorgon på dagen. Det blir perfekt! Och så är det äntligen bortgjort!

Själv så ska jag ner på stan och klippa och färga håret imorgon på förmiddagen. Ojojoj! Vad ska jag göra?
Jag vet att jag vill bli mycket mörkare i håret. Behöver färg! Men sen är jag sugen på att kanske ha lite rött i det också... vi får se! Malin brukar ju ha bra idéer. Sen vill jag nog inte klippa lika kort som jag gjorde sist. Kanske bara snygga till lite? Nån som har några idéer? Ska iaf bli kul. Speciellt färgningen längtar jag efter. Gillar inte färgen som jag har nu.

Nä, nu ska jag avsluta det här inlägget.
Kram på er, mysproppar! :D
Pia


Så här mörkt färgade jag förra hösten...


Kommentarer
Postat av: Ida

Du är jättefin i sådär mörkt! Hälsa Cissi från mig ;)

Postat av: Maya

Jag tycker inte du ska ha såå mörkt hår som på bilden. Men lite mörkare än du har nu skulle du kunna ha. Och jag tror hellre på mörkt än rött som sagt. Tror det blir bra hur som helst. :)

Kul med utsvängda byxor va? jag ska oxå ge mig ut på jakt efter ett par. Hittade ju ett par snygga, men dom va för tighta i midjan. haha

2008-10-01 @ 23:36:52
URL: http://mayan.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback