Händelsefattig dag

Ja, idag har det inte hänt mycket.

Började med att jag hade världens snällaste mamma som skjutsade mig till jobbet. Tur det! Matte jobbade dag mitt i alltihop och jag orkar inte gå till jobbet än. Tur att mamma finns! TACK!

När jag kom på jobbet insåg jag att det hänt nåt med våran internetanslutning. Inte kul när man inte vet vem man ska vända sig till. Det tog ca fyra timmar, många telefonsamtal och tre män för att åtgärda det problemet. Nästan hela min arbetsdag med andra ord. Känns inte produktivt!
Imorgon blir det att vara desto mer effektiv. Hade ju en massa saker jag tänkt hinna med på jobbet idag. Att fixa internetanslutningar var inte en av dom. Men det löste sig ju till slut iaf!

Efter jobbet?
Ja...  jag och Matte såg Dexter. Jag åt en gröt. Och så har jag cyklat 1.5 mil, kört rehabövningar och tvättat två maskiner. Kul? Inte så värst. Men roligt att bli lite svettig på cykeln. Det kan jag behöva efter lååång tid utan träning.

Nu ska jag gå och lägga mig snart. Imorgon är det mycket som ska göras.

Godnatt på er!
Pia

Kommentarer
Postat av: Maya

hoppas du inte stöter på några fler problem imorron.

du verkar haft en lika händelserik dag som jag

Postat av: jessica

inte illa cyklat Pia :)

Ska se constantine i morgon :) så det känns bra att veta att det är en bra film =)

2008-10-21 @ 23:48:12
URL: http://jwikberg.blogg.se/
Postat av: Karolina

Ja, det borde jag kanske göra. Men då ska man orka packa in dom i packet osv. Ja, vi får se hur jag gör.

2008-10-22 @ 17:04:54
URL: http://familjenmf.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback