Helt plötsligt - Luleå!

Ja, idag så bestämde jag och Matte oss för att vi ska flytta till Luleå. Vi hade sett en lägenhet på Blocket som vi ringde på och fick fara och kika på och den var bara sååå fin!!! Så om en månad så packar vi ihop och blir Luleåbor. :)

Hahaha... nä, jag skoja bara! Vet inte vart det kom ifrån. En lögn mitt på kvällen, i min egen blogg. Så fantastiskt. Eller? Nja, men för att vara lite mer seriös så har vi faktiskt varit till Luleå idag. Men inte var det för att kolla lägenheter. Matte skulle på Biltema och köpa några grejer till bilen som ska servas lite på onsdag. Tyvärr så fanns bara en av dessa grejer, men vi tjänade ändå in pengarna genom att köpa på biltema. Efter Biltema så drog vi vidaren in till stan där vi gick i några få butiker (jag orkar ju inte med så många just nu, och M orkar aldrig många). Tyvärr så hittade jag absolut ingenting att köpa (vad har hänt med vila?) men Matte köpte en snygg vintermössa. En brun och beige etnies. Najs. För honom. Nog hade jag med gärna hittat nåt att handla! Menmen, det får bli en annan gång...

Nu ska jag kanske prata lite med syrran, sen städa lite i vardagsrummet och när det är gjort kika på Dexter innan det är dags att sova.


Den omtalade staden :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vilket skämt :P

Tack och bock! jag kände för att rita lite. Och nu har vi laga bilen och förbättrat den på massa olika vis =)

2008-10-27 @ 22:46:07
Postat av: Ida

Hahha du är busig du Pia :) Bra att ni stannar i Skell iaf ;P

Postat av: Maya

ja busig är va du är, men flytta till sthlm istället! :P

och JA! prata med mig va en bra idé. fast vi pratade inte såå mycket. vi får prata mera sen. kanske idag. vem vet? :D

2008-10-28 @ 07:04:28
URL: http://mayan.blogg.se/
Postat av: Emelie

haha

det hade vart heeltgalet om ni bara flyttade :P

2008-10-28 @ 09:31:22
URL: http://emelienor.blogg.se/
Postat av: Erika

TOK!

2008-10-28 @ 13:17:53
Postat av: Emma

Wohhahaah att jag gick på den...

det var ju ett skämt i sann Emma-anda :D

2008-10-28 @ 16:50:26
Postat av: Anna B

Wow det var en häftig lögn...om man ska skoja med alla! hahaha Det ska man kanske till att göra någon gång! Tack för tipset! / Kram Anna

2008-10-28 @ 21:46:54
URL: http://skrivanne.wordpress.com

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback