O'learys o tandläkarbesök

Hej!

Igår var jag en sväng till Umeå och tittade till mitt sår för vi var oroliga att det var en infektion. Men alla tester var ok. Skönt! Och skönt att ha varit dit en sväng så de fick kolla på det också. TACK MAMMA för att du körde mig! :)

När jag kom tillbaka till stan så jobbade jag några timmar. Och mitt i alltihop så ringer Sandra och frågar om jag vill med ut och äta på O'learys kl sju. JA! Det är klart att jag vill! Lisa, Sara och Martina (Johnnys tjej) fyller år i dagarna så de skulle ut och fira det. Så det var dom tre, Sandra, Emma och jag som lyxade till det med middag och ett glas vin mitt i veckan. Riktigt roligt! Sånna bra idéer hoppas jag att de kommer på fler gånger! :D

I morse var det lite mindre kul... var tvungen stiga upp tidigt och fara till tandläkaren! Jag hade iaf inga hål än och det var ju bra. Och med nya tandläkartaxerna blev det inte så dyrt heller. 230 kr eller nåt liknande. Överkomligt.

Jag känner att jag inte riktigt berättat klart om Stockholmsresan ännu, men det får bli en annan gång! För nu ska jag jobba. För er som har facebook så kan ni iaf kolla in mina bilder från resan i albumet jag lagt upp där.

Ha en bra dag, mina vänner!
Pia

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men fy vilken huskig bild!!!



Härligt att det gick bra i Umeå!

Postat av: Frida

Vilket vackert leende du har Pia ;)

2008-10-09 @ 13:55:49
Postat av: Maya

Uääck! Ja den va snäppet värre än den jag la upp en gång.. Tur du gick till tandisen, men dom lär inte ha kunnat gjort så väldans mkt va?? :P



Kommentar till kommentaren du skrev på Jessicas blogg: Ja jag kan sakna statt ibland och anledningen till det är att det är roligt just för att man känner alla. här känner man ju ingen, men det kan oxå va kul. :) lite både och med det där. Men ju längre det går mellan gångerna man går på statt, ju roligare har man ju.



Ja helt klart se sing a long sen.. kom hit då! å julia med!

2008-10-09 @ 16:47:42
URL: http://mayan.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag kan absolut komma och se den med er, KUL!! :D

2008-10-09 @ 18:26:22
URL: http://jooleeah.blogg.se/
Postat av: jessica

men usch vilken bild :S

2008-10-13 @ 15:41:52
URL: http://jwikberg.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback