Blogg - ett himmelrike för sysslolösa

Hej mina vänner!

Visst håller ni med om att det är helt underbart att surfa runt på alla man känners bloggar när man har lite att göra? Jag kollar min blogglista flera gånger om dagen. Speciellt nu när jag är hemma hela dagarna. Det finns inget bättre än när det är många som uppdaterat!

Idag vill jag hälsa
JESSICA välkommen till bloggvärlden. Hon har idag invigt sin blogg, så för er som känner henne så är det bara att börja läsa! :)

Sen finns det ju även andra sätt att underhålla sig med bloggar. Självklart att skriva egna inlägg, men även att ändra designen på bloggen. Det är ju faktiskt riktigt kul och något som jag känner att jag blir bättre på, även om jag skulle vilja bli ännu mycket massor bättre!
Har idag ändrat på IDAS blogg. Vet inte om det är någon som ser vad den är inspirerad av? För det är ju inte en total rip-off. Bara inspirerat :)
Jag har även ändrat på MAYAS header idag till ett annat uttryck som hon ville ha i stället.

Så det är tur att bloggarna finns så jag har nåt att göra! :) Och där fick ni lite extra reklam, tjejer! ;)



Förutom blogghimmelriket så har jag då varit på jobbet idag. Matte fick skjutsa dit mig, men redan när jag kom upp på kontoret så kände jag hur jag darrade i kroppen av ansträngning och var helt slut! Så nu vet jag... det är för tidigt att börja om att jobba fortfarande! Gick i alla fall igenom posten så det känns ju lite lugnare. Tror faktiskt inte att stället håller på att krascha. Och det är skönt för då kan jag med bättre samvete stanna hemma och vila upp mig resten av veckan också. Är ju sjuksriven till lördag. Läkarbesök på torsdag och då får vi se vad som händer efter det. Kanske börja jobba 25% eller liknande. Vi får se!


Både Maya och Julia har fått brev från mig idag. Kul!

Jag har pratat med Erika som ringde mig. Väldigt trevligt. Alltid kul när folk hör av sig, även om jag inte gör det själv.

Igår började jag läsa boken jag fick av mamma och pappa. Tusen strålande solar av Khaled Hosseini. Den var bra från första stund. Jag hade bara tänkt läsa litegrann innan jag skulle sova, men hade svårt att lägga boken ifrån mig. Ska bli trevligt att ta upp den igen när jag går och lägger mig. Tack så mycket för den! :)

Annars så spelar jag fortfarande Mamma Mia soundtracket på kvällarna. So good!
Skulle lätt kunna se filmen på bio en tredje gång!

Trevlig kväll och blogga på!
Kramar, Pia




Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för smygreklamen ;)

Postat av: Liza

Men den där boken har jag just köpt ju, men inte börjat läsa,då kan du ju ge en liten recension sen=)Det var i piteå på nån fyndmarknad typ som jag köpte den,om jag hittar nån mer så slår jag till åt dig=)kram

2008-09-16 @ 20:58:08
URL: http://kookaburra.blogg.se/
Postat av: Maysan

Ja superkul att läsa allas bloggar, särskilt nu när man är så långt bort från er så man kan hålla lite koll!:P

Tack för reklamen Syrsan! :D

Och ännu mera tack för brevet! Kändes sååå roligt när jag hittade det nedanför brevinkastet!

2008-09-16 @ 21:11:55
URL: http://mayan.blogg.se/
Postat av: Linn

Ja, vi borde faktiskt träffas, eller jag borde komma förbi dig :) Vi hörs! Kramis

2008-09-16 @ 21:33:46
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback