Hemma, hemma, hemma...

Ja, nu har alltså mitt liv som sjukskriven, hemmavarande börjat. Jag hoppas att det inte ska pågå så länge, för det är rätt trist. Igår så hann någon plinga på dörren och någon annan ringa på hemtelefonen innan jag hann krycka mig dit för att öppna/svara. Lite frustrerande. Utgår dock från att det var säljare. Om någon av er som läser det här får för er att hälsa på eller ringa på hemtelefonen så får ni ha lite tålamod... jag är inte så snabb just nu! Måste först sträcka mig efter kryckorna, sen häva mig upp ur soffan och sen krycka mig iväg mot hallen. Ni är väldigt välkomna att hälsa på så spring inte iväg för fort!

Idag har det hänt några roliga saker:

1) Maya kom förbi och åt frukost och sa hejdå innan hon flyttade till Lidingö, Stockholm
2) Jag har duschat! Såå skönt!
3) Mamma och pappa kom förbi på middag efter de skjutsat Maya till flyget. Matte hade gjort en god lasagne och jag en god sallad. Mycket gott och trevligt att få besök!
Jag fick också en tjusig skål fylld med exotiska frukter. Mums!


En av Mayos bilder från sjukhuset


My sexy leg almost taking a shower... :)

Det är väl det som hänt idag. Mindre ont idag, fast mer ont nu på kvällen än jag hade tidigare på dagen. Men då har jag också hoppat omkring mer än tidigare. Det går ju helt klart framåt iaf!

Nu ska jag snart sova. Ska bara ta min spruta och lite piller först.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Tack för den goda middagen!

Sprutorna såg lite läskiga ut, tycker jag. Tycker för övrigt att du ser mycket piggare ut nu och att knäet minskat lite i omfång. Så skönt att det äntligen är gjort. Nu är det 'bara' att träna o träna, fast det ibland kommer att kännas jobbigt o tråkigt. Men tänk dej, med tiden kan du HOPPA på riktigt igen. Kramar!

2008-09-05 @ 07:46:30
Postat av: Pernilla

Det verkar ju som operationen verkligen blev lyckad. Du ska se att benet blir bättre och bättre =) Snart behöver du knappast värktabletterna. Riktigt imponerad över ditt "sprutande" det är starkt gjort!

2008-09-06 @ 10:51:21
Postat av: Maya

Jag är så stolt för dig, men önskar jag kunde vara där med dig o hålla dig sällskap som jag normaltsett skulle ha gjort.

Kändes knasigt att det blev ett så hastigt hejdå. Men vi ses ju snart, eller hur?

Hoppas du läker snabbt så du snart kan komma o hälsa på och se hur jag har det.

Puss!

2008-09-06 @ 19:18:45
Postat av: Emelie

krya på dig pian! :) och hoppas benet är redo för lite dans sen ;)


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback