Thank you, Julie!

Hej!

Igår så fick jag ett avi med posten. Konstigt, tänkte jag... jag har väl inte beställt nåt?
Och sen tänkte jag att kanske jag råkat beställa nåt när jag suttit och surfat på alla e-butiker och bara varit ett ok bort från att bekräfta beställningen. Eller kanske Mayas brev var för stort för brevlådan?
Men nej, inget av dom två alternativen var det. 

Det var ett
PAKET FRÅN JULIA!!! :D 

Och i den låg det den snyggaste turkosa halsduken jag någonsin har sett!
Tack så supermycket, Julia! I love it! :)

Här är en bild på mig i halsduken från idag (ca tre min sen), men det blir ju inte så bra när man ska ta kort på sig själv. Jag hoppas iaf att ni ser så snygg den är ;)



Om en halvtimme kommer Jessica och hämtar mig. Vi ska ner på stan och äta middag (mest troligt på Wayne's). Sen ska vi gå och titta på Emmas afrogrupp (och Emma?) när de dansar utanför Caprice kl åtta. Det ska bli riktigt kul.
Det händer även en massa annat eftersom det är något som kallas frikväll ikväll på stan. Vi ska nog spana in nån mer dans och så ska vi passa på att kvällsshoppa lite, om det inte är alltför mycket folk på affärerna.

Vilken tur jag har som har dom här tjejerna i närheten (om Kusfors räknas som nära, Emma?)!
Fredag den 12:e fick jag dejta Jessica på bion.
Lördag den 20:e fick jag äta middag med både Emma och Jessica på Station 8 då vi firade Ems födelsedag.
Fredag den 26:e får jag äta middag med Jessica och sedan hänga med dem båda efter det.

Och det är riktigt najs! För det är ju just fredagar och lördagar det är som jobbigast att sitta hemma alldeles själv. För då känner man sig verkligen ensam!

Ikväll har Matte bowling och middag med jobbet. Hoppas det går bra och han har kul!

Nu ska jag försöka rehaba lite innan Jessica kommer!
Ha en trevlig helg!
Kram, Pia

Kommentarer
Postat av: Julia

Bara kul att göra någon glad någon gång:) Hoppas frikvällen blir kul, själv ska jag på spelkväll med godis;) Puss

Postat av: Ida

åh vilken snygg halsduk :) Hoppas det var en skojig kväll! kram

2008-09-27 @ 00:21:21
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Ida

Japp, alldeles precis nyss...den ligger längst ner på blogglistan eftersom den är nyast, men jag går igenom listan varje dag så den minnas inte :)

2008-09-27 @ 00:44:11
URL: http://idmi.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback