tisdagen 23 sept

Jahapp!
Då var det dags för nytt rekord igen då. Igår hade jag hela 54 unika sidvisningar på min blogg! 54! Det var rekord med 9 st det. Ganska coolt. Fast
Maya hade en ännu större ökning. Det är ju alltid trevligt att det är många som läser ens blogg. Fast samtidigt så vill jag ju att det ska vara folk som jag känner. Så jag har inte spridit adressen så jättemycket. Man blir ju nyfiken på vilka alla är, men mest glad för att de tycker det är värt att surfa in på just min blogg.

Jag har äntligen kunnat börja cykla lite på motionscykeln som jag har lånat av Mattes pappa (som var Eva-Maries då hon levde). Hela tio minuter har jag cyklat både igår och idag. 10 min! Ganska så coolt. Det är klart att det gör ju rätt ont och jag får cykla med hög sadel och vicka på rumpan och trixa lite. Men ändå helt ok! T o m lite ont i rumpan har jag sen igår. Från sadeln alltså. Framsteg!
Däremot går rehaben lite sämre. Det är ju rätt tunga övningar nu och att kombinera det med att börja jobba är lite svårt. Jag är så trött och knät blir svullet och ömt under dagen. Men iaf så gör jag rehaben en gång per dag! Helst ska jag göra det 3 ggr/dag. Men jag ska trappa upp det när jag känner att jag orkar mer och mer.
 

Det är i alla fall roligt att börja om att jobba. Men det känns som att jag knappt hinner med nåt när jag jobbar så få timmar om dagen. Det är bra att jag har Zandra till hjälp. Då hinner vi ju tillsammans mer än jag gjort själv.

Idag har jag skrivit ett brev...
och när jag gjorde det så tvingade jag mig själv att för några minuter vara ärlig med mig själv. Öppna upp. Jobbigt det där! Och kanske att det hade passat bättre i en dagbok hemma än i ett brev som om två dagar dimper ner i en brevlåda någonstans. Men, det var nog bra ändå! :)

Jag har sett Gossip Girl ikväll. Och igår såg jag första avsnittet av säsong fyra på Supernatural. Jensen Ackles är bara sååå snygg!! :D


När Matte kommer hem ska vi se antingen Invasion eller nya avsnitten av Heroes.

Godnatt,
Pia

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad har bilden på träbiten med allt att göra??? Duktigt cyklat förresten!! Kämpa på!!

Postat av: Maya

ja det undrar jag med.. varför är brädbiten med? väntade som någon sorts förklaring medan jag läste, men förklaringen dök aldrig upp o jag hann glömma bort. tills nu då jag såg lisas kommentar. :)

Ja, Ackles är sjuuukt snygg. Oh my God, he's hot!!

2008-09-23 @ 22:44:37
URL: http://mayan.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hetare kille får man leta efter :P

Så kul att du kan börja cykla och jobba igen. Även om jag haft trevligt med Rut när jag snålat kaffe så är det ju alltid roligare när du är där! Du är så välkommen att följa med på gymmet när som helst men kan bli jobbigt när du inser hur grymt stark jag blivit när jag tränat själv :D

2008-09-23 @ 23:12:13
URL: http://princessjessie.blogg.se/
Postat av: Liza

Såg ni heroes?ja såg det igår, men jag vet inte om jag tycker det är lika bra som förr?=/ blir lte less, kanske! Men GG är ju bra=)

håller med om trästocken???what?

kraam

2008-09-24 @ 19:07:06
URL: http://kookaburra.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback