Vilken dag!

Idag så jobbade jag 10-16. Gick riktigt bra. Nu är det nog snart klart att skriva ut fakturorna!

Sen kom Matte o Pontus och hämtade mig och vi for upp på solbacken. Gick in på Expert för att kolla om min kamera kommit (de skulle ringa så fort den gjort det, men vem orkar vänta på segisar?)...
OCH DET HADE DEN!!!

Jag är numera stolt innehavare av en Nikon D80!
Nu måste jag bara lära mig att använda den och så måste jag skaffa ett bra redigeringsprogram.
Sen kommer det att bli toppenbilder! :)
Hihihi, så glaad man kan bli av att köpa saker!

Sen när jag kom hem innanför dörren var jag supertrött och lite grinig. Men då väntade ett riktigt snyggt brev från syrran på mig. Lycka!

Så idag har jag alltså både fått en kamera och ett brev! Vilken dag!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åhhh...! Så kul! Din lyckost..! Nu är jag grymmt avundsjuk, vill också köpa!

Postat av: Julia

Hur går det med mästerfotografen? ;) Lyckats knäppa några fina bilder? Jag har världens krångligaste och svåraste hemtenta.. ;( Skit!

2008-09-30 @ 20:06:36
URL: http://jooleeah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nix inte hört nått än, tror det kommer att ta nån vecka. Vad kul att du fått din kamera!

2008-10-01 @ 16:15:49
Postat av: Jessica

Oj nu var jag allt lite för snabb, jag som skrev det förra. Puss

2008-10-01 @ 16:17:36
URL: http://princessjessie.blogg.se/
Postat av: MikaelaM

Fin blogg du har :)

2008-10-01 @ 16:22:21
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback