Aaaaj!

Idag har jag varit hos tandläkarn...
Han drog bort en visdomstand. Inte den jag hade ont i nu, utan den ovanför. För tydligen biter jag mig själv i slemhinnan och det gjorde bara undersidan värre. Jag hoppas det hjälper!

Efter den var bortplockad så låg jag var jättelänge i tandläkarstolen för att jag kände mig svimfärdig. De var jättesnälla med mig och tandläkaren bytte till ett annat rum så att jag fick ligga kvar när han skulle ta emot nästa person.

Blod som rinner i munnen, äcklig smak och ONT!
Men jag hoppas det går över typ till imorgon! :D

Nu ska jag försöka äta lite kvällsfika och sen sova.

Gonatt!

ps. Jag fick blombud idag. Mamma o pappa skickade tre st limefärgade bollar med några strån. Jättefina! :D

Kommentarer
Postat av: Mammie

2009-04-16 @ 22:02:22
Postat av: Mammie

Gröna bollar till grodan boll! :D

Skämt åsido! Hoppas blommorna var fina. Vi vill ju bara krama om dej när du har det besvärligt. Och det här är DET BÄSTA JAG VET när det gäller en kram på distans.

OCH, hoppas det blir bättre i munnen. Det är verkligen inte kul när man dragit ut en tand. Blod, slem och en krater! Ont, äcklig smak i munnen. BLÄH BLÄH. Vi kan bara trösta dej med att det går över! Kram

2009-04-16 @ 22:08:59
Postat av: Maya

Tycker så synd om dig. Helst av allt hade jag varit med dig hos tandis å hållt dig i handen och hämtat saker när du behövde. Sen hade du gärna fått vara med mig på akuten idag o hållit min hand o handlat lite mat. Sen hade vi kunnat åka hem o krypt upp i soffan o sett en bra film. Jag hade kunnat äta chipsen o du hade kunnat äta dippen. Smart va? :-P



Puss på dig världens bästa syrra. Jag vet ju hur du är när det gäller blod. Tycker synd om dig. Hoppas det blir bättre i käften

Postat av: Julia

Hur är det riktigt med systrarna Burman idag? Jag hoppas ni båda blir bättre omg!! Många friskningskramar!!

2009-04-17 @ 00:51:10
URL: http://jooleeah.blogg.se/
Postat av: Linn

Stackare! Hoppas efter nattenssömn att det blivit bättre!

Trevlig helg!

KRAMAR

2009-04-17 @ 08:16:56
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: Ida

Hahah näe jag känner ingen annan Pia, men jag känner en pojke som tycker om att jävlas så det är han som skrivit under med Pia. Hehhe jag som trodde det var du :P

2009-04-17 @ 17:32:37
URL: http://idmi.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback