"Aj, min tand" och "Oh, besök"

Hej!

AJAJAJ, vad jag har ont i min tand!
Eller, jag har ont i hela nedre högra käken + kinden + lite ner mot halsen.
Jag har ätit ipren sen i söndags, men idag hjälper det inte alls!
Var tvungen att krypa till korset och ringa till tandläkaren... och jag hoppas verkligen att det bara är en inflammerad visdomstand som de kan gnussa lite på eller så.. för jag har INTE råd med några stora tandläkarkostnader!

[toothache.gif]

Skulle egentligen ha träffat Petra och Henke ikväll medans de är här uppe i Norr. Men jag orkar bara inte. Tyvärr. Annars hade ju det varit jättetrevligt. Men jag hann ju iaf se Petra i söndags! Tur det. :)



Då kommer vi till delen "Oh, besök!"

Det börjar ju närma sig avresa till NY nu och självklart är det många som pratat om att kanske komma dit och hälsa på. Men oftast är det ju bara det det är, prat. Men den här gången verkar det vara mer än så!

Mary kommer kanske dit 14-20 maj. Hoppas hoppas!
Skulle kännas trist att vara i USA utan att träffa henne. Hade gärna åkt till Oregon en sväng till också, men det kommer jag verkligen inte att ha råd med.

Och Jessica har bokat flyg nu ikväll. Hon kommer dit den 8-18 juni. Vi kommer att få jättekul! Synd bara att det är när jag har som mest skola. Men det löser sig ändå!


Me, Kyler and Mary at Crater Lake 2005


Jessica and me in Sevilla 2006

IDAG ÄR DET BARA 17 DAGAR TILLS JAG ÄR I NEW YORK CITY!!! :D
Alltså 16 dagar till Stockholm... ;)

Puss o Godnatt,
Pia

Kommentarer
Postat av: Jessica

Längtar!!!

2009-04-15 @ 22:25:00
Postat av: Maya

Kul att du får lite besök. Hade varit sååå kul om jag med kunnat komma, men som det ser ut nu så går ju inte det. :/



Tycker synd om dig o din tand. Det är synd om både dig o mig idag. Ska gå till doktorn imorn om det inte blir bättre. :/

Postat av: Johanna

Guuuud vad najs med en USA-tripp "bara sådär"! Avis är bara förnamnet på vad jag är! NY skulle verkligen vara en dröm att åka till. Vilken läcker bild vid Crater lake!

2009-04-16 @ 15:02:27
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Frida

Men det är ju GALET nära! Tills du åker alltså... Jag har liksom inte hunnit med. Men det har kanske nåt att göra med att jag inte är så duktig på att höra av mig...

Tror hursomhelst att du kommer att få SKITKUL! Som du längtat...

Tandvärk är ju mindre kul. Jag har hittills haft turen att slippa elaka visdomständer, men jag vet att det finns ett endaste anlagg till elaking i min mun och den ska säkert spöka inom sinom tid den med.Du får säga till farbror tandläkarn att han ska vara snäll... och gratis =)



Kramar från oss i Byske!



2009-04-16 @ 20:00:10
Postat av: Mary

Looks like I'll be able to go as long as I can stay with your. I don't know if I can if I have to get a hotel.

2009-04-18 @ 01:28:37
URL: http://sillygoose20.blogspot.com

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback