Livet är gott

Hej!

Jag är så upptagen med massa saker att jag aldrig känner att jag har tid att skriva! Men just nu borde jag nog egentligen städa, så då känns det här som en bra sak att göra just NU! :D

Lördag:
- Hämtade Sanna och Miia på busstationen och skjutsade dem till Musikskolan där de skulle hålla workshops
- Träffade Jessica, åt lunch på Lilla Marie och tog en kort runda på stan
- Färgade håret, duschade, gjorde mig fin
- For till Zandra för danslärarpartaj. Jag, Jess, Emma, Veronica, Karolina, Zandra och hennes tjej Elin samt Liselott från Piteå. Det blev en riktigt trevlig kväll. Vi köpte mat på Wok n Roll som vi tog med till Zandra och sköljde ner med en smärre mängd alkohol... :) Sen vidare ut på Statt där vi väntade på bra musik, sprang upp och ner för trappen, höll på att ge upp men till slut så lyckades Emma flirta med DJ:en tillräckligt mycket för att han skulle offra sig och spela FYRA bra låtar, vilka helt räddade min stattkväll. Tur att jag hade trevligt sällskap!

Söndag:
- Gjorde nåt jag längtat efter hela veckan: JAG SOV! Sov till ca halvett och sen låg jag kvar i sängen och läste min bok till halvfyra. Trots att det var helt underbart väder ute som gnagde på samvetet, så låg jag kvar och bara njöt av att få vila och sova. Sååå skönt. Och värt det.
- Kl sex for jag och hämtade Sanna och Miia och skjutsade ner dem till hotellet.
- Vidare till Nordanå och kollade läget inför Norrdans.
- Såg One-Hour-Skiss med Norrdans. Grymt bra föreställning! Länge sen de hade så bra föreställning med så mycket dans. Början var riktigt bra och delen där Sylvie dansade med sin skugga var också en favorit. Men hela föreställningen var faktiskt väldigt bra. De delar jag tycker hade kunnat vara kortare var två olika episoder med röda klänningar. Dom förstod jag inte riktigt vitsen med.... någon annan?

Måndag:
- Jobb, med finfrämmande mitt på dagen av Sandra, Anja och Astrid! :) Kort, men trevligt.
- Middag
- Edda ---> köpa gymkort
- Träffa Sven
- Knärehab på gymmet, lite för kort men nu är det ju på G iaf.
- Dansklass med Karolina.

En riktigt produktiv dag.

Mycket bra som händer.
Och nu är det bara 26 dagar kvar tills jag är tillbaka i New York!  I love it!

Kisses,
Pia


Kommentarer
Postat av: Mammie

SÅ underbart att du unnade dej en härlig slappardag! Och jag kan bara säga: Visst, det var sol i söndags men det var absolut inte härligt, inte varmt utomhus. Alltså - ha inget dåligt samvete. Och förresten, man kan ladda batterierna på flera olika sätt. Ibland kan en bok och sängen/soffan vara det bästa.

2009-04-06 @ 21:43:54
Postat av: Jessica

Tänk om alla hade kunnat hålla sig till en smärre mängd...:D Kul kväll var det iaf, puss!

2009-04-06 @ 23:15:48
Postat av: Maya

Kollade på samtalslistan på mobilen idag när jag gick hem från jobbet. Såg att du ringt mig 20.17 igår kväll. Hade jag heeelt glömt bort. Jag verkligen SOV då! vad snackade vi om? Jag vet att jag drömde sen att både du o jag skulle flytta utomlands. Du till USA och jag till Österrike.



Tror jag håller på bli förkyld. Är ständigt trött och har så där feberont i kroppen. Och det har varit en del förkylningar på dagis på sistone. Så det är ju inte så konstigt kanske.


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback