Om en månad smäller det! :D

Hej!

Ska ta mig i kragen och gå ner till klädförrådet och städa. Det kommer att ta tid! Klistrar in det här inlägget från resdagboken som jag just skrev på min korta fem-min-rast först bara...

Ah, om en månad smäller det!
ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ska jag åka tillbaka till New York. Jag har väntat på den här dagen i nästan fyra år. Eller... iaf 3,5 år för för fyra år sen så var jag fortfarande där.

Shit, så kul det ska bli!

Det är tio veckor, men tänk så fort tiden kommer att gå. Ojojoj. Jag vet redan nu att jag inte kommer att vilja åka hem igen när det väl är dags.

Så här ser det iaf ut:

1 maj - Flyg till Stockholm + hänga med syster en kväll (?)
2 maj - Flyg till NYC
2 maj - 8 juli - JAG ÄR DÄR
8 juli - återvänder till Stockholm
12 juli - återvänder till Skellefteå

Yeah yeah!
NU blir det av!

Pia

NU: mera jobb, sen middag och sen mera jobb!
På söndag ska jag sova heeeeela dagen! Längtar!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ååååååå...jag vill oxå dit!!!! Nu blir jag riktigt avis! Fast glad för din skull förstås :)! Vilken resa...

Postat av: Maya

See you in may, sis! Då kan vi hänga! :D

2009-04-02 @ 22:11:59
URL: http://mayan.blogg.se/
Postat av: Emmy

Fy så avundsjuk jag blir!! Trots att jag nyss varit där så vill jag ingenting annat än att åka tillbaka! ;)

2009-04-09 @ 20:51:12
URL: http://eholmlund.blogg.se/
Postat av: Emmy

Fy så avundsjuk jag blir!! Trots att jag nyss varit där så vill jag ingenting annat än att åka tillbaka! ;)

2009-04-09 @ 20:52:17
URL: http://eholmlund.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback