Spansk Afton

På fredag den 24 april kl 19.00 är det Spansk Afton i Hallen, Nordanå.

Mina elever dansar flamenco och det bjuds på tapas och dryck.

Pris: 100 kr inkl maten

Boka biljetter hos mig! Finns ca 35 st kvar.



Skulle vara roligt om några av mina kompisar skulle vilja komma och kolla. Se vad det är jag pysslar med om veckorna. Men vi får se!

Mamma, pappa och Matte kommer iaf. Och Jessica och David. Så det blir najs!

Vi repade i danssalen ikväll. Näst sista gången. Ett till rep på torsdag. Tiden går fort!
Det gick iaf väldigt bra idag. Det ser fint ut! Kommer att bli jättefint!

Nu ska jag se om jag kanske orkar sortera lite tvätt....  men annars blir det nog att stoppa näsan i boken en stund innan det är dags att sova.

Sov gott, mina vänner!
Kram, Pia


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag skulle vilja komma, men blir svårt.. Har iaf sagt kanske till den där dansgrejen i Sthlm i maj ;) Ni kommer vara galanta, hoppas många kommer!! Puss

Postat av: Maya

Jag hade gärna dykt upp men du vet hur det är... det är ju inte så bara. :/

2009-04-22 @ 18:05:19
URL: http://mayan.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback