Baby Shower!

Oh-la-la!
Vilken trevlig kväll vi har haft!

Vi hade smygplanerat en liten baby shower för Erika.
Trerätters, presenter, prat.

Jag lagade en avokado- och myntasoppa till förrätt. Och den blev faktiskt riktigt god! Kändes som att det hade kunnat gå lite hursomhelst med den..

Sen hade Frida gjort en taco-paj. Eller rättare sagt två st. Också gott!

Och till efterrätt så fick vi en choklad-choklad-choklad-tårta som Sandra gjort. Himla god alltså. Med hallon- och åkerbärgrädde till. Och kaffe så klart.

Och mitt i allt det där så fick Erika en massa presenter. Bäbiskläder, leksaker, bärsjal, foton, babygym...
Hon blev lite rörd när vi bar in alla paketen. :)



Kommentarer
Postat av: idos

Men gud vad roligt, jag vill också gå på babyshower! Trodde inte det existerade i detta land :D Har bara sett det på S.A.T.C :D

2009-08-14 @ 14:29:17
Postat av: Anonym

Haha..har inte ens hunnit läsa din blogg förrän nu! Tack för allt det var jättetrevligt..jag blev väldigt överraskad.

2009-08-17 @ 19:16:11

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback