S T o C K H o L M

Ja, då är jag hemma igen...
Kom hem igårnatt. Har jobbat idag. Men inte har det varit lätt!
Jag har nämligen fått Mayans förkylning. Och oj! Jag var inte rustad för den!
Har fått jättetungt att andas och har hosta. Så nu ikväll har jag suttit här med lite panik pga andningsnöd. Inte roligt!

Men jag ska ta en dusch (mot ev katthår), byta kläder till nåt som inte varit hemma hos Maya, ta min kvällsmedicin mot astma, öppna fönstret och släppa in friskluft och sen somna ifrån paniken.

Det har iaf varit en väldigt härlig helg i Stockholm. Vi har inte gjort så mycket avancerade grejer. Mest det vi känns för och tagit det ganska lugnt. Njutit!

Torsdag - pizza och filmmys med Lina o Julia
Fredag - softa hemma, mayans jobb, dans, middag på Jensens.
Lördag - shopping och middag hemma hos Ninnie
Söndag - Grönan

Och nog skulle jag kanske ändå tänka mig att bo där ett tag? Det måste ju vara större utbud där än i Skellefteå. När det gäller att göra saker, och dansa... och även på vänner tror jag minsann. Här har ju rätt få.

Men vi får se. Helst av allt skulle jag ju åka ett längre tag till New York. Alltså längre än två månader. :) Men det är ju rätt mkt pengar vi pratar om då...

Ja, nu flummar jag iväg...

Här är några få bilder från grönan:





Dags att gå och försöka sova!

Godnatt!
Pia

Kommentarer
Postat av: Mary

I think that New York longs for you too :)

Postat av: Maya

Jag röstar för att du kommer till Stockholm men det vet du ju.



Ja helgen var kanonkul! Synd att tiden jämt ska gå så fort o att vi varit förkylda.

Shoppingen o Grönan va bäst tycker jag. :D



Hoppas vi ses om inte allt för länge :)

Puss

2009-09-02 @ 21:23:13
URL: http://mayan.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback