En familjedag



Idag har jag bara jobbat några få timmar. Jag har i stället spenderat mesta tiden med familjen.

Jag och Maya hade bokat fotostudion och var där och fotade i tre timmar, vilket resulterade i mängder av bilder på henne och även några på mig. En av dom på mig ser ni ovan. Jag ska visa lite fler favoriter senare, men är extremt trött nu...

Efter fotostudion så blev det lite av dom där jobbtimmarna och sedan samlades vi i familjen för att se genrepet av årets Lövångersrevy. Jag, Mattias, Maya, Simon, mamma och pappa. Riktigt trevligt! Och årets revy var toppenrolig! Tyckte den var mkt bättre än förra året. Ett nytt inslag är lite magi som jag uppskattade :)

Maya följde med hem till oss efter revyn och vi såg The Holiday och åt chips och dip. En inplanerad aktivitet under "jullovet". Så nu börjar vi ha betat av en hel del av måste-göra-grejerna. Nice!

Världens sötaste lilla Maya-gris!


Som sagt - jag ska visa några fler bilder sen. Har flera fina porträtt på Mayo t ex (där hon inte är lika grisig :P)


Godnatt och sov gott!
Pia

Kommentarer
Postat av: Linn

MAYAGRIS!!!!! MOHAHAHHAA

Postat av: Anonym

Hej Paigumman!

ALSKAR bilderna pa saval Maya-grise som pa familjen Menevic-Wikstrom... Oj vad jag oxa hade velat traffa lilla Hilda (eller ar det Hilda Elif?)..

Hoppas julen har varit trevlig och att det nyars blir nagot extra. Manga kramar fran Sydafikat!

2009-12-30 @ 17:17:57
Postat av: Linn

Ja! Lördags planeran lät riktigt bra!

Jag hoppas bara Svante inte ska äta så myckte på nätterna, forsätter han med det vet jag inte hur länge jag orkar på lördag kväll...



Vad ska du göra imorgon då?



Kramar

2009-12-30 @ 22:16:49
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback