Gott Nytt 2010!

Idag är det Nyårsafton.
Det innebär att det i natt startar ett nytt år med nya möjligheter.

2008 var ett riktigt bottenår för mig. Det sämsta i hela mitt liv hittills. På nyårsafton för ett år sedan bestämde jag mig därför för att jobba på att 2009 skulle bli bättre än 2008. Att jag skulle göra saker jag blir lycklig av. Det var mitt nyårslöfte till mig själv. Eftersom 2009 nu verkligen går mot sitt slut så måste det ju vara ok att berätta det?

2009 har iaf i mycket varit ett bättre år. Det har inte varit det bästa i mitt liv, men det har varit flera tusen ggr bättre än vad 2008 var.

Några höjdpunkter var:

NEW YORK! Självklart! Som jag längtat tillbaka till denna stad. Att dessutom ta simonsonlärarcertifikatet var enormt!

Fotokursen - att lära mig mer om hur jag kan hantera min kamera och att få fördjupa sig i ett nytt intresse. Kul!

Att kunna börja om att dansa. Så härligt! Även om knät inte är helt 100 fortfarande så börjar jag lita mer och mer på det och tanken är att jag ska försöka utmana det ännu mera!

Undervisning. Att undervisa i Simonson är verkligen roligt. Att ha fått chansen att gästa både Dansväxthuset och Svenska Balettskolan känns toppen!

Och så är jag så klart tacksam över att ha kvar mina fina vänner och min familj. Att spendera tid med er är alltid värdefullt. Synd att det ibland går lite långt mellan gångerna. Men så går det då alla har fullt upp i sina liv!

Mary - att du kom till New York var såå roligt och jag längtar tills vi ses igen!
Ninnie - så underbart vi hade det i NY! Vi måste göra om det i sommar! Kram

Alla nya vänner och fina människor jag mött i år. Både i Turkiet, USA och Sverige.

Fina bäbisar som fötts i år. Lilla Svante och Hilda. Vilka sötnosar! Välkomna!


Nu är det dags för mig att hoppa in i duschen och göra mig klar för kvällens firande. I år ska vi vara i Ursviken i Roger och Linneas nya hus. Jag, Matte, Jimmy, Kajsa, Mike och Pontus åker dit. Matte o Roger har planerat och varit och handlat på förmiddagen. De står nog och lagar mat för fullt nu. Härligt!

Här är några favoritbilder från en favorittid det här året:


GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR JAG ER MINA FINA VÄNNER!
Jag hoppas och tror att vi tillsammans kan göra detta till ett ännu bättre  år än 2009. Så härligt det är med nystarter, eller hur?

Vad är era planer och löften inför 2010?

Många kramar och mycket kärlek till er alla!
Pia


Kommentarer

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback