Grattis morfar 90 år!

Hej!

Idag har vi varit och uppvaktat morfar som fyller 90 år idag.

Grattis morfar John Carlsson!


Systrarna ABC hjälptes åt i köket, hälsade välkomna och svarade i telefonen.
Medans vi var där så var mamma, pappa, Anita, Barbro, Gunder, Tommy, Karin,mormor och morfar där samtidigt. Mormor och morfar såg rätt trötta ut efter en dag full med telefonsamtal och fikafrämmande.

Tänkte lägga in nån fler bild, men det verkar ha segat ihop sig alldeles.
Men viktigast var ju ändå en bild på moffa! :)

Ikväll har nissarna ledigt i verkstan. Igår var de nämligen uppe och jobbade till nästan halvett. Och då blev det lite svårt för oss att sova också. När det hamras och spikas osv i köket... ;)

Tack och godnatt!
kram,
Pia

Kommentarer
Postat av: Maya

Fina fina morfar, önskar att jag med kunde varit där o grattat. men jag kommer ju snart hem iallafall. hoppas hans dag blev lyckad, det är ju det som är huvudsaken :)


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback