Lucia

Hej!

Idag har jag o Matte varit till Båtvik.

Jag och pappa gick ut på en dryg timmes långpromenad. Genom skog, över is, längs stränder... inga vägar eller eljusspår här inte! Måste säga att det är riktigt bra träning med "terrängpromenad". Riktigt härligt var det. Tog en hel del bilder också. 

En favorit:


Sen åt vi lunch och drack kaffe och tårta.

Jag, mamma o pappa åkte iväg till Byagården för att titta på Luciatåget. Och oj, så söta dom var! Många lite yngre i tåget som absolut var mest underhållande enligt min mening. De äldre var så klart duktiga, men dom små så charmiga!

Titta bara på den här söta tomten! (hon var bara bäst!)


Det är Astrid, för er som inte ser det :)


Nu ska jag gå o lägga mig!

Godnatt!
Pia

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha din buse, fick en chock när jag gick in på bloggen ;) Men jag tackar och bockar för julfint det blev det! :)


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback