Sådär ja!

Nu har jag då pysslat lite till med designen... blev ju för tokigt igårkväll då jag lämnade den bara som det var.

Jag är nöjd med headern, men hur det blir med dom små nissarna i bakgrunden har jag inte riktigt bestämt än... de får väl hänga med ett tag tills jag kommit på vad jag annars skulle göra där! Vilken färg eller mönster det skulle bli. Har testat några olika men ingen känns riktigt klockren. Tomtarna kan funka ett tag, men det blir lite grötigt kan jag tycka (fniss).

Några andra förslag?

Vad tycker ni om denna nya design?

/Pia som just ska köra min andra sväng till Ursviken eftersom Matte inte var redo att åka hem förra gången och jag råkat lova en elev att skjutsa hem henne eftersom jag ändå skulle dit o hämta M efter hockeyn... plus att bussen som skulle gå kl 23 aldrig dök upp. Så nu blir det att vända tillbaka o plocka upp M:et ändå/igen/i alla fall. Vilken tur somliga har! :D

Infogar en liten bild på hur våran (och grannen under oss) balkong ser ut. Ganska adventsmysigt om jag får säga det själv...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag gillar designen! Tycker att tomtarna var jättesöta och inte alls störande! Fina bilder i headern oxå! Du är verkligen duktig. Har du tid över någongång så skulle jag bli skitglad om du hjälper mig att knåpa ihop en header. Jag skulle bara vilja ha in några bilder men fattar inte hur man gör- Jag kanske kan mejla dem till dig när du har möjlighet att hjälpa mig.

Postat av: Anonym

Snyggt!Du är verkligen duktig på att ta bilder.

2009-12-11 @ 09:53:10
Postat av: Ida

Jag tycker det blev en mycket snygg design och jag tycker att fröken Burman har ett par mycket snygga strumpbyxor på sig :) trevlig helg!

2009-12-11 @ 17:16:37
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag gillar headern, mycket fin.

2009-12-11 @ 23:20:21
URL: http://maltelisa.blogspot.com

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback