Även i Båtvik finns det snö





Som ni kanske förstår på bilderna så har jag idag varit i Båtvik. Det var väldigt trevligt. Jag tycker det är så trist att vara i stan, känns inte som att man kommer ut i naturen här. Bara bilar, hus, gatulampor och människor överallt! Tyvärr var inte vädret lika fint idag som tidigare i veckan, men det var ändå härligt att komma dit ut och känna lugnet.

Tyvärr blev det bara ca två timmar eftersom jag skulle tillbaka till stan och ha personalmöte med jobbet. Får se till att åka dit snart igen och då ha tid att gå ut på promenad eller nåt annat kul i det vackra vinterlandskapet.

Mötet på jobbet gick bättre än väntat kan jag tycka. Gäller ju ett känsligt ämne, nämligen pengar. Men det blev inte så heta diskussioner som jag hade trott att det kunnat bli. Det blev ju iofs inte heller någon lösning ännu. Mera möten väntar!

Igår var jag med Jessica på kvällen. Vi skulle schlagarpartaja. Tyvärr så hade jag världens spänningshuvudvärk, som jag dragits med hela veckan, så peppet blev lite avslaget. Vi såg iaf Skellefteås deltävling och kan bara konstatera att den var mycket bättre än Göteborgs!

Nu ska jag gå och sova snart så att jag orkar upp till en ny arbetsvecka imorgon. Vecka åtta!!! Tänk så fort tiden går...

Sov gott!
Pia

Kommentarer
Postat av: Maya

Vilka härliga bilder. gillar den på mormor mest. hon är inte lätt att charma för foton, så där gjorde du ett bra jobb. :D

jag vill oxå komma till Båtvik. Och när jag väl gör det ska jag bara vara ute på isen och glassa! :D

Postat av: Ida

Jaa alltså nog har Byskebygden mycket snö, helt sjukt mkt! Var ute på havet idag med skotern men det var svårkört för det var så mkt snö på isen och inte många skotrar som hade färdats! Vi håller tummarna för en fin vårvinter!

2009-02-16 @ 00:26:53
URL: http://idmi.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback