Monday monday



Blev lite inspirerad av min titel och la in låten med mamas and papas. Så ni kan ju alltid slå på den och lyssna medans ni läser. Soft!

Idag har det varit en stressig dag på jobbet. Känns som att jag knappt hunnit med nåt. Först svara och läsa mail, kolla bidragsinfo, förbereda inför möten osv. Och sen möte med Tom på hans kontor för att skynda tillbaka till Musikskolan och träffa Malin Morin för lite planering och övning.

Några roliga saker som har hänt/är på G:

Jag fick ett bidrag beviljat som jag sökt!!
Kändes rätt coolt måste jag säga. Det är ju iofs inte jag personligen som får pengarna, utan det är till ett projekt som jag ska göra via balettföreningen. Det kommer att bli grymt! Fortfarande bara i planeringsstadiet, men ni kan ju redan nu lämna fredag den 24 april öppet... ;)

Jag ser fram emot att börja undervisa flamenco på torsdag! Redan på torsdag! Tiden går fort, men det ska bli riktigt roligt att få börja om med undervisningen. Jag känner mig superpeppad på det här! Det har också något med mitt projekt att göra... och det känns lagom att starta upp med en lite kortare flamencokurs innan jag börjar om att träna och undervisa mer. Och idag när vi övade, jag o Malin (hon ska assistera mig), så gick det riktigt bra! Bara några steg som kändes lite obehagliga och så stamparna förstås.

Pepp pepp!



Kan också meddela att lördagen var väldigt lyckad. Kul att se lite sparring, om än det blev lite kort för min del... jag får nog fara dit och kika lite igen nån annan dag. Och sen god mat och trevligt sällskap. Det blev bara jag, Jessica och Vickan. Men det räcker ju gott och väl!

Vi såg melodifestivalsdeltävling 1 och kan väl bara konstatera att fel låtar gick vidare...

Sen spelade vi ett roligt kortspel där man skulle gissa på vad en av de andra personerna skulle svara på frågor som hade om livet och värderingar osv att göra. Kul!

Det får vi göra fler gånger.

Och ja... sen måste jag rätta mig själv från förra inlägget. Jag ska ju inte alls ut och dansa nästa helg! Det är den 21:a som är inplanerad till sånt skoj. Men jag känner hur det rycker i dansnerverna och jag är riktigt riktigt sugen på att gå ut och shejka!

Puss o kram
Pia

Kommentarer
Postat av: Maya

spännande med 24 april. blir lite nyfiken vill jag lova. men nånting säger mig att det som skall inträffa inte lär inträffa i den stad jag befinner mig. mkt händer här, men inte allt. :P



hade hoppats på lite bilder från helgen, men såna kanske dyker upp senare? :)

Postat av: Karolina

Du vet väl om att Station 8 är stängd den 21 feb? Men du kanske tänkte shejka loss nån annan stans...

2009-02-10 @ 11:04:38
Postat av: Ida

Du är utmanad!

2009-02-10 @ 15:33:03
URL: http://idmi.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback