Redan lördag igen!

Här sitter jag nyduschad (man kan ju inte bada varje dag, även om det redan blivit tre ggr den här veckan) och peppar för en toppenlördag!

Först ska vi fara och kika lite på sparringen på taekwondoklubben.

Sen tar vi (vi är jag o jessica) med oss Vickan därifrån och far och handlar lite mat.

Efter det hem till Jessica, där jag hoppas att Emma joinar oss för middag, vin och melodifestival.

Det kommer att bli en trevlig kväll!

Och perfekt att vara hemma hos Jessica, då det är lite skralt om pengar nu. Trevlig hemmakväll med fina tjejer ist för att gå ut och dansa. För det blir det nästa helg! :D

Hoppas alla får en trevlig helg!
Puss o kram
Pia

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas du får en härlig kväll! =)

Kramar!

2009-02-07 @ 14:57:55
Postat av: Ida

Nu har jag hittat hit också :D

Du är så gullig! =)

Hoppas du får en superkväll! Jag ska också softa (till melodifestival) ikv, det gör gott ibland. Kramen

2009-02-07 @ 16:52:53
Postat av: Vestermark alltså... ;)

2009-02-07 @ 16:54:48
Postat av: Johanna

Hoppas lördagen blev bra! Planerna lät då sannerligen inte helt fel!

Postat av: Maya

Lät nice det där.. får ta o ringa dig snart så vi kan babbla lite. :D

2009-02-09 @ 12:47:44
URL: http://mayan.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback