En lååååång dag på jobbet...

Hej!

Idag har jag jobbat från 8.30-22.00. Alltid lika kul att jobba nästan tolv timmar... dessutom med nack-/huvudvärk. Ajaj! Men då kan jag ju kanske jobba några timmar färre imorgon då jag ska till Piteå och träffa Ninnie.

Oj, det här var svårt... känner mig lite tom i huvudet. Jag ska snart gå och lägga mig innan det är dags för jobb och sen, som sagt, åka till Piteå för att träffa Ninnie. Det ska bli superkul att träffa henne!

Mamma och Maya - stackars er!
Maya har kräksjuka och mamma är i stockholm, men de kan inte träffas pga Mayas spyor. Inte så kul!

En bra sak som hände igår var att jag gick förbi biblioteket och skaffade ett nytt kort. Jag har inte lånat nåt där sen 2001. Men igår lånade jag första Katherine Kerr-boken om landet Deverry. Minns att jag slukade dom böckerna i högstadiet, fast efter ett tag fick jag vänta typ ett år mellan varje eftersom hon skrev under den perioden. Nu finns hela serien och jag planerar att sträckläsa den. Så jag vet inte om jag ska våga börja, för när jag väl gör det så vet jag att jag kommer att vara okontaktbar och ha supersvårt att slita mig från den.


Kommentarer
Postat av: Maya

Åh vad jag kommer ihåg alla dom gånger du måstat VÄNTA på en bok.. du läste som en dåre och det gör du fortfarande. :D

själv sträckläser jag en blogg nu, (lite samma sak va :P) men ska nog återgå på min bok efter det som jag haft en lång läspaus utav.. förstår inte varför för den är ju sjukt bra. är så jobbigt att pausa i bokläsandet. man kommer ju inte ihåg allt. jag vet inte ens om jag har nåt bokstopp i den. Typiskt jag!



Tack så mkt för omtanken. Känns verkligen surt med mina kräkningar.. speciellt nu när mamma är här.. jättetrist verkligen. Uäääh!

Postat av: jessica

Åh, vad handlar böckerna om? är det fantasyböcker typ? :) kram

2009-01-21 @ 04:02:21
URL: http://jwikberg.blogg.se/
Postat av: Linn

Oj, vilket boktips! Nu måste man ju typ läa dom där böckerna efter du gett dem så bra omdömme :)

2009-01-21 @ 11:34:09
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback