En tripp till Fällfors

Hej!

Idag efter jobbet så for jag och Matte till Fällfors. Linda och barnen var hemma och hälsade på. Vi blev bjudna på lasagne med en god kål-/morotssallad till och sen sockerkaka och kaffe efter det. Jimmy och Kajsa var också där. Karl hade blivit jättestor - redan 6 månader! Han har helt klotrunda ögon och är jättesöt. Alla tre barnen är ju söta. Frida och Filip sprang omkring som två små yrväder fram och tillbaka, fram och tillbaka...


Bild på Karl från september, sist vi sågs. Idag hade jag inte kameran med mig.

Imorgon ska jag stiga upp tidigt och fara och kolla på dans i skola-fröknarnas skolturné. Det ska bli jättespännande att se! Det är Veronica, Karolina och Katja som jobbat fram en föreställning som de åker runt och visar upp på lågstadieskolor. Kul!

Pratade just med Ninnie! Åh, så roligt! Två roliga saker:
1) Vi planerade in att ha en liten danskurs här uppe under påsklovet - bara boka in!
2) Vi ska träffas på onsdag i Piteå!



Och så har jag pratat med Julia ikväll. Hon reser till Belgien imorgon bitti. 15 veckors praktik i Antwerpen. Så fantastiskt! Tänk er att fira våren i Belgien. Låter superhärligt och vackert. Jag hoppas att hon kommer att blogga/skriv på resedagboken flitigt för jag vill hänga med på ett hörn! :)



Puss och godnatt!
Pia

Kommentarer
Postat av: Maya

Synd att du inte hade kameran med dig. Hade vart kul att se hur Carl ser ut nu. :) Även dom andra barnen.

Snart helg, några roliga planer? :)

Puss


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback