Hemma i helgen

Det blev ingen resa till Härnösand i helgen. Alla tre av Lindas barn är sjuka nu. Och allra sjukast är lille Karl, den stackarn. 40 graders feber och blodådror som bultar i på huvudet. Så vi stannade hemma. Och tur var väl det egentligen! För igår ringde Vickan och meddelade att hon inte skulle tävla idag - hon är nämligen också sjuk! Så hon var lite deppad över det och det kan jag förstå! Äntligen skulle hon få motståndare i -47 och så kunde hon inte vara där!

Så nu blir det nog att åka förbi
Linn och gratta henne på födelsedagen. Får se om Mattias följer med mig, men annars får jag väl fara själv. Det kan nog bli trevligt. Ska klappa henne på magen lite. :)

Vad mer? Igår tog vi det bara lugnt efter jobbet. Skönt var det! Och ikväll blir det nog också en lugn kväll. Matte ska väl iväg och kika på hockey. Jag ska väl... läsa kanske? :D Och ta ett bad tror jag för det har jag längtat efter hela veckan nu. Men det känns lite sent att tappa upp ett bad vid tio på kvällen.


Grattis på födelsedagen, Linn!

Nu ska jag gå och duscha eller bada eller ja.. duscha blir det nog. Och sen fara mot Gamla Falmark.

Kramen på er!
Pia

Kommentarer
Postat av: Maya

Jag hade ju oxå planerat in ett bad ikväll, men det blev det inget av. har ju inget badskum ju... :-o

Postat av: Pia

nä, blev inget för mig heller :( Jag hade inte tid före jag skulle till Linn och efteråt har jag som inte tänkt på det. Men kanske imorgon! :D

2009-02-01 @ 01:55:31
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Linn

Tack för senast, väldigt trevligt att du kom :)



Iveckan kan bli lite tajt, jobbar ikväll, imorgon kväll, onsdag ska jag ut o äta me jobbet och torsdag fyller Robin 30. Det är i så fall onsdag eller torsdag förmiddag?



Kramar

2009-02-02 @ 17:50:05
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, jag vet!

Dom pratar om snöstormen här också, och snön föll bara ner som vanligt!

skulle vara roligt att se hur dom överlevde hemma i Norrland ;)



Allt bra med dig annars?



Kram

2009-02-03 @ 14:53:08
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback