Måndag

Ojojoj, så trött jag har varit idag! Det känns att det är måndag... tungt i hela kroppen. Samma sak med rehabträningen idag - vilka sega ben jag hade!



Imorgon blir det att stiga upp tidigt för att göra mackor till Teaterföreningens ombudsträff. De har beställt 320 st. Det är jag, Rut och en kvinna som heter Eva som ska hjälpas åt. Och så hoppas jag att Zandra kommer, men hon skickade ett sms nu på kvällen om att hon ville vara ledig... hade ju gärna fått säga till lite tidigare. Men det löser sig säkert ändå.

Blir en lång dag för mig. Först göra massa mackor, sen förhoppningsvis hinna hem en stund före jag ska vara ansvarig på kvällen och servera mackorna osv. Det blir väl jobb från 8.00-21.00. Så jag vill verkligen hinna hem mellan. Beror väl på hur fort vi lyckas göra mackorna!

Hmm... inte det intressantaste ämnet att läsa om antar jag. Men jag vill uppdatera lite varje dag nu och det där är väl ungefär det som har cirkulerat i mitt huvud idag.

Godnatt och sov gott!
Jag ska fortsätta sova...

/Pia

Kommentarer
Postat av: Maya

och det är ju just det man ska blogga om, det som cirkulerar i sitt huvud. :)

Garfield är ju bara för härlig! :D

Postat av: Empaaan

åh vad fin din blogg är pia!

rosa is the shit :)

ja det blir nog att gå sjuksköterske känns bara såå jobbigt att det är 3,5 år känns som en evighet! fast iofs går ju tiden snabbt!

hoppas allt är bra med dig :)

kramar!

2009-01-20 @ 12:08:28
URL: http://emelienor.blogg.se/
Postat av: mie

sugen på en ny bloggdesign? Kolla in här: http://memie.blogg.se/2009/january/budgivning-svart-bloggdesign.html

2009-01-20 @ 15:08:01
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: mammie

Det är alltid trevligt att läsa din blogg, både om vardag och helg! Kramar från mamma som chillar på hotell. Chillar??? Är det verkligen det jag gör? Näe, jag saknar att vara hos Maya, som kräkelikräks!

Men jag har badkar!!! Så nu blir det ett varmt bad och sen natti, natti. För imorrn är det jobb igen!

Kramar!!!

2009-01-20 @ 22:02:28

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback