Mattes (och Nils) partaj

Hej!

Igår var alltså Mattias födelsedag. På morgonen fick han en Wassermax, kolsyremaskin av mig, mamma och pappa. Han blev glad och nu kan vi dricka bubbelvatten när vi vill! :D Lyxigt. Och dessutom billigt och bra för miljön. Perfekt!



Sen så städade vi lite och väntade på att Thomas, Mattes kusin, skulle komma. När han gjorde det så åt vi semlor och kakor och sen satt vi och pratade en stund.

Han var här ganska länge så efter ett tag så gick jag och färgade håret - aubergine!
Det är så härligt att ha nyfärgat hår. Innan var det så matt och såg torrt ut. Nu är det glansigt och mörkt igen, med lite lila i.
Sen på kvällen var det fest. Petter hade gjort två stycken stora smörgåstårtor som var supergoda! Det kom hit ganska många, mest Byskebor. Det var en trevligt fest. Vi var några som gick ut en sväng. Jag och Jessica dansade nästan hela tiden då vi var ute. Det var kul!

Bilder från festen:
        


Vi testade även våra gästers förmåga att lyfta på ett ögonbryn:
          

Det var faktiskt förvånansvärt många som kunde. Inte jag tyvärr. Jag har försökt hela veckan utan något bra resultat.

Det var iaf en trevlig kväll och vi äter smörgåstårta för fullt! Först på kvällen, sen som nattamat, till frukost/lunch och snart ska vi slå till på lite smörgåstårta till middag. Mums!

Ha de! ;)
/Pia - the dreamer

Kommentarer
Postat av: Maya

jag tror inte jag kan lyfta bara ett ögonbryn jag heller. vi verkar ha samma gener du o jag. konstigt!

ni verkar haft en riktigt rolig kväll. synd man inte kunde joina. :)

Postat av: Johanna

Hellu! Gud innan jag såg vem det var på den första bilden. Var tvungen att kolla flera ggr innan jag kom på att det var Matte!



Det såg ut som ett trevligt partaj ni hade i lördags. Och att lyfta på ett ögonbryn...det tror jag INTE att jag fixar! Måste testa!



kram j

2009-01-19 @ 10:26:38
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback