6 dagar?

Idag är det bara 6 dagar kvar här i New York!
Helt crazy! Tiden går verkligen fort. Tänk att jag har varit här i två månader idag!

Efter simonsonkursen tog slut så har jag märkt en skillnad i mig själv och mitt liv. Jag har nu tid att NJUTA av New York igen. Det är som natt och dag! Under kursen kände jag hela tiden pressen att öva mer på läxan och vi hade skola varje dag. Nu är jag ju helt fri att göra vad jag vill, men det är nog mest att jag inte känner den överhängande pressen och stressen att hela tiden öva. Jag är klar!

Eller, jag ska ta sista antomin idag, sen är jag klar!
Men färdig med läxor osv. Jag har lärt mig massor och jag är jättesugen på att börja undervisa.

Och de här sista dagarna i NY så kan jag bara njuta. Men läskigt är det hur fort tiden har gått!

Snart är jag tillbaka i kära Sverige.
Men jag skulle gärna åka till NY snart igen...

Pia


Kommentarer
Postat av: Maya

Jag tror jag ska starta en vadslagning om hur lång tid det kommer ta innan du åker tillbaka.

Vad tror ni allihopa? Hur länge kommer Pia orka bo i Sverige innan hon åker tillbaka? :-P

Postat av: Mamma

Idag fanns tillfälliga nyheten åter på hyllan!(som var slut när jag skulle köpa på mej några åt dej tidigare i veckan) :D

Jag har köpt 3 st till dej! Och ni andra? Undrar ni vad jag pratar om? Jo, Sangria, sommarens tillfälliga nyhet på systemet! Ifjol tog den slut rekordfort och jag trodde nästan att loppet var kört nu oxå, men icke! :D

2009-07-02 @ 21:05:20
Postat av: Linn

Jag tycker du kan vänta med att åka tillbaka så det passar för mig och Julia och komma o hälsa på :) Dvs typ nästa sommar?! :)



NJUT de sista dagarna nu!!

Kramar!

2009-07-03 @ 08:33:18
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback