Mycket som händer...

Hej!

Idag har jag redan varit hemma en vecka! Tänk så fort tiden går!

Jag har hunnit med rätt mycket.

Chockat mamma, pappa, karin, tommy och matte.
Lanternan första kvällen. Kul!
Driving range, Sandra, fika på carlstens.
Segla med pappa.
Bada med Maya.
Grillat.
Station 8.
Lunch i Båtvik med Mayas jobbarkompis.
Jobb.
Gym.
Jobb. Driving Range. Pizza + öl på Lanternan. Sandras. Nostalgi.
SJUK. Feber, muskelvärk, ont i halsen...
Mulet. Lite friskare. Reggaekväll?

Mesta delen av tiden här hemma har jag spenderat i Byske/Båtvik. Men det är ju så underbart där på somrarna! Jag har inte ens varit ner på stan en enda gång! När jag varit i stan har jag hållit mig till lägenheten och närområdena. Förutom då vi var ner på Station förstås!

Nu håller jag tummarna för att jag ska få vara frisk! Igår var jag verkligen inte pigg. Feber, muskelvärk och ont i halsen. Idag känner jag mig lite bättre och har ingen feber. Men trött så trött är jag! Jag är hemma en tvär och ska duscha, packa ihop lite grejer och sen kanske sova en stund innan Karin o Tommy kommer och hämtar mig igen.


Kommentarer

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback