Helt underbar!

Hej!

Ikväll har jag varit och sett Lilla Sjöjungfrun på Broadway. Den var helt otroligt underbar! Det är typ det bästa jag sett på scen nånsin! Kanske. Inte dansmässigt, men helheten. Jätteduktiga sångare, fina rörelser, otroligt häftiga kostymer och scenografi. Kolla klippet nedan så kan ni iaf få en liten glimt om vad jag varit med om ikväll...



Nå? Hur många är avis?
Jag grät på slutet. Den var bara såååå bra. Jag skulle lätt kunna gå och se den igen!

/Pia

ps. jag har hunnit skriva några inlägg nu... så läs igenom och lämna gärna en liten kommentar också! ;)

Kommentarer
Postat av: Maya

Oh woooow. Det där hade jag med velat se. Såg ju grymt ut ju. Vilka dräkter! Woooow!

Postat av: Pernilla

Hej,Pia!



Så roligt du ser ut att ha i NY, och jag är inget annat än grön av avund!



Midsommartorsdagen var rätt lugn för min del men jag kan med all säkerhet säga att den saknade Pia:s entusiasm!



Kram!

2009-06-21 @ 23:48:50

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback