Middag med Mari

Hej!

Idag så har jag tvättat, tvättat och tvättat...

Sen så träffade jag Mari vid Union Square (finskan som går lärarkursen med mig).
Vi promenerade ett tag, mot meat packing, och letade någonstans att äta.

Hittade ett ställe där de dessutom hade happy hour så att en cosmopolitan var fem dollar och vin var halva priset. Så var sin cosmo och var sitt glas rött beställde vi in. Och mat så klart! Hon åt kyckling cashew och jag åt thai basil kyckling. Gott!




Vi åkte även upp på en roofbar på ett hotell. Riktigt tjusigt ställe, fin utsikt och dyra drinkar... vi spanade runt men drack inget. Och sen åkte vi hem. Jag var väl hemma vid kl tio. Alldeles lagom när man ska upp och gå skola kl tio. Fyra timmar imorgon och då ska vi även börja trumma! Spännande!

Hade iaf en riktigt trevlig kväll.

Kram till er därhemma.
Pia

Dagens självportätt:

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tvätt är ett nödvändigt ont men j*kligt skönt att ha gjort!



JAg vet inget om tid och dag för fotokursen ännu men tänkte kolla upp det nu i början på veckan så jag kan höra av mig när jag vet mer! Det finns flera typer av kurser men jag hade tänkt börja på ruta 1...dvs att lära sig kamerans grunder, funktioner och inställningar. Det känns som ett måste att kunna för att sedan bygga vidare med fototeknik osv. Men som sagt...till veckan hoppas jag att jag vet lite mer!



Dansa lugnt :)

Postat av: Maya

Ser ut som ni haft det riktigt kul. :D Härligt!

2009-06-07 @ 19:38:00
URL: http://mayan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka snyggingar!

2009-06-08 @ 14:26:13
Postat av: Mary

Hey! Before I used the google translator I thought you went to top of the rock again.

2009-06-09 @ 03:40:57
URL: http://sillygoose20.blogspot.com

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback