Ninnie in NY

Hej!

Delvis har min uppdatering brustit pga mycket skola och att Ninnie är här nu. Men delvis så känns det inte lika kul när kommentarerna uteblir :P

Men nu skiter jag i det och bloggar ändå!


Det är superroligt att ha Ninnie här!
Jättekul att vara i New York samtidigt. Och vi har så roligt. Det har varit många skratt här i lilla ettan sen hon kom. Och dessutom så vill ju hon också vara mycket på skolan och dansa och kolla på kursen osv. Så det är ju superbra!

Idag har vi fått visa upp nybörjardanskombinationen som vi fått i läxa att göra. Det gick väldigt bra. Men att säga bodypart-action-count på det var minst sagt challenging. Men det gick bra. Våran grupp är så duktig! :)

Till på onsdag har vi fått i läxa att göra en danskombination på våran egen nivå, valfri stil, dansa som vi älskar till musik vi älskar. Håhåhå... ingen prestationsångest där inte!

Efter skolan så åkte jag, Ninnie och Mari upp till 14:e gatan och gick på restaurang och åt sushi. Supergod sushi! Mums!

Och efter det blev det lite shopping. Först på Forever 21 där min arm höll på att gå av för att jag bar på så många kläder. Provade och provade och provade... och det slutade med att jag köpte en jättefin turkos klänning, en mönstrad topp med träpärlor upptill och ett svart linne med färgstänk på.

Kaffe och kaka.

Böcker på Barnes&Noble. Ninnie köpte en anatomibok som verkar väldigt spännande. Ska kolla i den sen! Själv köpte jag en
fotograferingsbok. Den verkar väldigt spännande! Inspiration, hello! :D

Nu ska jag ta och sova lite.

Vi hörs o ses!
Pia


Kommentarer
Postat av: Linn

Vilken underbar bild, är det du som tagit den?

Jag kan tänka mig att kommentarerna uteblir så här i midsommar tider... Själv hinner jag inte uppdatera min blogg...

Ha fortsatt kul!!!

Kramar

Postat av: Lisa

Kul med all shopping, du verkar ju hitta en del också.

2009-06-23 @ 07:51:02
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Frida

Shopping har du alltid varit bra på... ;)

Hoppas kursen är vad du förväntat dig och att du NJUTER dag som natt av The Big Apple.

Många kramar från mig, Konrad, Lourens och valpen =)

2009-06-23 @ 15:30:47
Postat av: Julia

Supersnygg bild!! Är det mästerfotografen Pia? =) Ska spana in fotoboken också! Kul med Ninnie, hälsa!! Puss

2009-06-23 @ 16:10:35
URL: http://jooleeah.blogg.se/
Postat av: Maya

Är det fortfarande sådär på Century 21 att man inte får prova underkläderna o det och att provhytterna är öppna och att det står vakter utanför? För visst var det där det var så? Minns att vi lastat på oss MASSOR men att det var en hel del vi inte ens fick ta med oss in i provrummet. :-S



Bilden är fin! Och du, dansen grejar du lätt som en plätt. :D För du är ju så duktig!

2009-06-23 @ 17:00:43
URL: http://mayan.blogg.se/
Postat av: Mary

Great picture. Did you take it?



2009-06-25 @ 00:17:13
URL: http://sillygoose20.blogspot.com

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback