Redan fredag

Hej!

Ska försöka fatta mig kort.
Emma o Jessica har alltså varit här sen i måndags och nu är det redan fredag. Tiden går fort! Jag har även snart gjort klart halva kursen. Hur är det möjligt? Jag lär mig iaf mycket. Bra!

Igår var jag med tjejerna på stan och shoppade lite. För mig blev det ett par shorts och en sport-top från Capezio, ett oranget linne med volanger och en guldklänning. Hehe, jag vet... det låter helt crazy! Och det är det väl också. Men jag gillar dom! Ni ska få se sen... :)

Idag har jag varit nere vid promenaden och övat på mina simonson-övningar. Det hade precis slutat regna och det luktade gott och fräscht ute. Det var dis men man kunde känna solens värme igenom. Det var inte så mycket folk. Perfekt för en liten Pia att stå och öva med sin älskade "trumma"...



Sen var jag tvungen att gå hem för att gå på toan... hehe, typiskt! Nu ska jag äta lunch och sen försöka köra igenom allt en gång till innan det är dags att åka till skolan och visa upp det för Lynn Simonson och min grupp.

Här är några bilder jag lagt upp på facebook:
http://www.facebook.com/album.php?aid=263445&id=737155421&l=dda13454e6

De går att se även om man inte är medlem om man följer länken.

Nu: Mat!

Ha en bra dag!

Kramar, Pia

Kommentarer
Postat av: Johanna

Härliga bilder! Vad kul med lite svenskt(?) besök! Hur länge ska du vara i NY egentligen? Hinner du hem å njuta ngt av den norrländska sommaren?

Postat av: pappa

Hej. Som du kanske vet har mamma fått en segelbåt som en ersättning för att hon håller i båtklubbens hemsida. Jag var ute och seglade i söndags och jag tänkte att när du kommer hem så ska jag vara gast när vi ska ut och segla.Du mmåste rigga båten själv och ropa på mej så följer jag med. Är du med på de.

Hälsningar Pappa.

2009-06-12 @ 22:24:40
Postat av: karin

jag gillar din trumma:)

2009-06-12 @ 23:06:26
Postat av: Mary

Great Drumming!! :)

2009-06-13 @ 12:09:29
URL: http://sillygoose20.blogspot.com

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback