Thursday...

OJ, vad det uppdateras idag...
Men nu vill jag mest bara visa er tre stycken bilder:



Igår handlade jag och Ninnie ingredienser till supergoda sommarmackor. Brie, avokado, tomat och baguette... Men vad ser vi när vi kommer hem? Jo, KOLLA VEM SOM ÄR AVBILDAD PÅ BRÖDET?! Ve och fasa. Men vi åt det ändå och gott var det. Men det var ju så klart avokadon, brien och tomaten som gjorde det gott!










Idag efter skolan så sågs några ur lärarkursen på Moccha. Frederique (till vänster på denna bild) åker hem imorgon och hinner inte vara med på avslutningsmiddagen. Det var hon, Lynn och Emi som ni ser på bilden, och så var jag, Eve, Marie Phillipe och Eri där också. Det var riktigt trevligt. Jag drack en raspberry mojito som var riktigt god! (= de borde lära sig att göra drinkar hemma i sverige :P)


Patterns.
Do you like AC?

Tog denna bild på vägen hem idag. Varje fönster har en ac nästan. Lite lustigt och fotoinspirerande tyckte jag.
Tyvärr syns det visst lite dåligt när bilden är så här liten...

Nu ska jag jobba lite med min läxa och sen sova. Kanske läsa lite innan det. Måste nog läsa ut mina böcker innan jag åker hem så att jag kan lämna dom här sen...
Börjar oroa mig rätt mycket för övervikt på planet hem! 20 kg på inrikes är ju inte mkt... jag åkte hit med 22 kg och jag har shoppat en hel del. Och både skor och böcker finns det som måste med hem. Har redan börjat fundera på vad jag kan lämna kvar här.

Bara 13 dagar kvar i New York. Tänk så tokigt! Jag har ju nyss kommit hit känns det som!

Kramar, Pia

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag fattade inte de där med baguetten?



Tack för din fina kommentar på min blogg :)

Jag kan nog inte säga att jag är smal, men jag kunde vara fetare :P Vågen visar 13kg + sen start...

Här hemma har vi värsta värme böljan!

Kramis!

Postat av: Ida

Ja jag ska kolla om jag hittar några gratisbiljetter i campingtidningen! Bara jag kommer ihåg det :)

När är det du kommer hem?!?

Kram!

2009-06-26 @ 15:13:15
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: pappa

Hej Pia. Ikväll har jag och Tommy lagt ut laxnät på Byskedgrundet.Sen uttrade vi utan resultat.Menn därefter for vi till Furuögrund och körde hem Bamse till Båtvik. Jag och din lilla mamma hoppas att vi ska ta oss till Piterönnskär imorron.Hälsn. PappA

a

2009-06-26 @ 23:06:04
Postat av: Mary

It has gone by so quickly. I STILL haven't finished my book. :)

2009-06-27 @ 05:37:56
URL: http://sillygoose20.blogspot.com
Postat av: Maya

Jag hajade inte heller baguetten..



Va? är det bara så få dagar kvar? Hur känns det då? Känns det som att du hunnit med allt du velat göra eller måste du snart åka tillbaka igen? :P



Nu åker jag iaf snart till Örebro. Var på en supertrevlig grillfest igår så jag är ju inte sådär jättepigg efter dom få timmars sömn. Men vadå, man kan ju sova på bussen?! :P



Undrar varför pappa aldrig kommenterar min blogg... :P

2009-06-27 @ 08:46:37
URL: http://mayan.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback